فرهنگ و هنر

انتشار نرخ‌نامه انجمن صنفی ویراستاران

اساسنامه اتحادیه تحریریه منتشر شد.

به گزارش مجله زنده خبری، در سایت انجمن صنفی سردبیران آمده است: با تشکیل انجمن صنفی سردبیران و وظایف انجمن بر اساس اساسنامه، حقوق و دستمزد بله، تصمیم گرفتیم اولین چاپ را در سال 1400 اعلام کنیم.

اسناد این فهرست بها با همکاری کارگروهی متشکل از اعضای کمیته های تحریریه، صنفی و حقوقی و پژوهشی با تعیین قیمت ها بر اساس پنج متغیر (نوع متن، سخت کوشی، مشتری، رتبه سردبیر تهیه شده است. ، زمان).

راهنمای قیمت: سندی شامل مقدمه، مراحل، محدودیت های ویرایش، مؤلفه های افزایش قیمت، مسئولیت تحریریه، رتبه ویرایشگر و فرهنگ لغت در وب سایت انجمن بارگذاری شده است. توصیه می شود با دقت به آن نگاه کنید.

▪️ نحوه استفاده از جدول تعرفه ها: جدول پایین صفحه اول سایت انجمن امکان نشان دادن انواع متغیرها را دارد تا نرخ نهایی بر اساس تعداد کلمات کل کتاب (قبل از ویرایش) تعیین شود.

این خط مشی علاوه بر در نظر گرفتن منافع ویراستاران، منافع پدیدآورندگان و ناشران را نیز در نظر می گیرد و از این رو تطبیق آنها با این خط مشی، راه را برای ارتباط بهتر و صادقانه تر و در نتیجه کار بهتر هموار می کند.

امیدواریم با این قیمت گذاری ابهامات موجود بین مشتری و مشتری برطرف شود. انجمن ویراستاران از نظرات یا پیشنهادات مردم استقبال می‌کند و برای این فهرست بها جمع‌آوری می‌کند و در پایان فروردین 1400 جلساتی برای بررسی پیشنهادها تشکیل می‌شود. لطفا نظر خود را به ایمیل انجمن ارسال کنید.

http://anjomanvirastar.ir

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا