اقتصادی

انقلاب اسلامی شعار ما می توانیم را عملیاتی کرد/تامین مسکن کارگری اولویت دولت

مجله زنده خبری/ مرکز معاون وزیر کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در طول بیش از چهار دهه از شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون تلاش شده تا اقدامات ما عملیاتی شود و دشمن تلاش کرده است ملت ایران را ناامید کند. با شیپورهای تبلیغاتی، اما در عمل توطئه او شکست خورد.

حسین رایت فرد روز سه شنبه 19 بهمن در یادواره شهدای کار دلیجان با اشاره به تقدیم 14 هزار شهید انقلاب اسلامی از جامعه کارگری به انقلاب اسلامی، گفت: ساخت پل خیبر از کارهای دفاع مقدس بود. عملیات

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی قرن بیستم تنها انقلاب مردمی بود که بدون توجه به بلوک غرب و شرق پیروز شد و نظام سلطه از همان روزهای اول انقلاب به دنبال خفه کردن انقلاب بود و از همه فرصت های خود برای خفه کردن استفاده کرد. اما به برکت مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی با حمایت مردم از ترفندهای دشمن مصون ماند.

وی با اشاره به تشکیل ساختار حاکمیتی نظام اسلامی در 12 فروردین 58 گفت: پهنه وسیعی از کشور به تصرف دشمن در آمد اما با کمک ظرفیت مردمی، رزمندگان اسلام. چندین پیروزی به دست آوردند و لیست نظامی برگردانده شد و اجازه پیشروی به دشمن ندادند.

معاون وزیر کار گفت: در عرصه نظامی، امنیتی و سیاسی تلاش شده تا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی حفظ شود و در سایه این تلاش، نظام اسلامی به الگوی نظام تبدیل شده است. جهان اسلام با وجود اقدامات خصمانه و سلطه.

وی گفت: در سایه انسجام ملی، عوامل امنیت ملی ایران هر روز بیشتر می شد و مخالفان نظام اسلامی نمی توانستند آسیبی به دولت ملی وارد کنند. امروز نظام اسلامی در عمق راهبردی خود با همت جبهه مقاومت از شبه قاره هند تا سواحل مدیترانه گسترش یافته است.

رایتفورد با تاکید بر اینکه موقعیت ژئوپلیتیکی ایران اسلامی در کشورهای منطقه بهتر است، افزود: از 13 نقطه استراتژیک دنیا دو نقطه در ایران وجود دارد و انرژی جهان به عنوان یکی از این نقاط باید از تنگه هرمز عبور کند. او به 600 میلیون جمعیت 15 کشور اطراف ایران نیازمند تجربه و دانش ایرانی است.

وی انرژی را یکی از مولفه های امنیت ملی برشمرد و با توجه به ظرفیت بالای ایران در این حوزه گفت: داشتن نیروی انسانی متخصص، متعهد، کارآمد و نیروی مردمی به عنوان شاخصی کلیدی برای حمایت از انقلاب از ظرفیت های نظام اسلامی است. . با وجود مشکلاتی که وجود دارد، مردم هیچ گاه بدبین نبوده و همواره پایبند به نظام اسلامی بوده اند.

معاون وزیر کار تصریح کرد: قبل از انقلاب واردکننده دارو در کشور بودیم، اما امروز به برکت نظام اسلامی بیشتر تولید دارو، فولاد، سیمان و … است. ساخته شده و حتی به کشور صادر می شود و به 10 کشور برتر دنیا از نظر تولید تبدیل شده ایم.»

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور و تضعیف وحدت ملی است، افزود: در گذشته 70 درصد لوازم خانگی را وارد می کردیم در حالی که امروز 70 درصد لوازم خانگی در داخل کشور نیاز است که نشان از توانایی صنعتگران دارد. در سایه وحدت ملی است.

وی گفت: در بیش از چهار دهه از شکل‌گیری انقلاب اسلامی تلاش شد تا اقدامات ما عملیاتی شود و دشمن با بوق‌های تبلیغاتی تلاش کرد ملت ایران را ناامید کند، اما نتوانست توطئه خود را عملی کند. “

معاون وزیر کار تصریح کرد: جامعه کارگری با جمعیت بالای 10 میلیون نفر بیمه شده، 3.6 میلیون مستمری بگیر بیمه، یک میلیون و 600 هزار بازنشستگان خدمات کشوری از جمله جامعه هدف وزارت کار هستند و به دنبال ارائه خدمات به جامعه کارگری هستند. ما یک کارفرما هستیم مانند دو بال یک جامعه تولیدی.

وی افزود: معیشت، مسکن، امنیت شغلی مهمترین مسائل جامعه کارگری است که باید در جلسات شورای عالی کار با کمک شرکای اجتماعی به آن بپردازیم تا در راستای حقوق کارگران تصمیم گیری و تلاش کنیم. سال آینده. “یک نظر خوب دریافت کنید.

وی گفت: تصویب اساسنامه تعاونی های مصرف نیروی کار در شورای عالی کار در دستور کار قرار گرفته است تا از طریق تشکیل تعاونی ها رسیدگی به مسکن جامعه کارگری به عنوان اولویت دولت و محقق شود. 200000 کارگر مسکن را هدف قرار دهید.

معاون وزیر کار گفت: با تلاش کارگران و کارفرمایان به عنوان متولیان عرصه تولید اجازه نخواهیم داد چرخ تولید کند حرکت کند زیرا معتقدیم از دست دادن تولید، از بین رفتن خاکریز در جنگ اقتصادی دشمن است. علیه ایران ملت». جامعه کارگری و تولیدی در شرایط تحریم و تاج گذاری اجازه وقفه در تولید را نداد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا