استانی

برای قهرمانی و رسیدن به آسیا وارد لیگ شدیم

مجله زنده خبری/ اصفهان تیم والیبال بانوان کاشان باریج اسانس گفت: شرایط پایانی حساسیت خود را دارد، هدف اصلی ما قهرمانی و رفتن به باشگاه های آسیایی است.

آیتک سلامت در گفت وگو با مجله زنده خبری، درباره دیدار مقابل ذوب آهن در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال بانوان گفت: اولین باختی که مقابل ذوب آهن داشتیم به خاطر اشتباهات فردی فراوان بود، اما نقطه عطفی بود که باعث شد اجازه بدهیم. هوشیار باشیم و بدانیم که اصلاً نباید اشتباه کنیم، زیرا ممکن است شرایط جبران فراهم نشود.

وی افزود: همه قسم خوردیم و روی هدفی که داشتیم توافق کردیم و در دو بازی آینده آن را ثابت کردیم. ما برای قهرمانی وارد لیگ شده ایم و تحت هیچ شرایطی از هدفی که داریم دست نمی کشیم.»

وی ادامه داد: انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم و با برنامه ریزی سرمربی و تیم که از روز اول شروع کردیم، امروز در بهترین شرایط قرار داریم و خوشحالم که به بالاترین سطح در در این روزهای حساس و ما برای آخرین بازی آماده هستیم.”

ملی پوشان باری اسانس با اشاره به دیدار فینال مقابل سایپا افزود: شرایط پایانی حساسیت خود را دارد. با ذوب آهن 3 بازی انجام دادیم و با چالش های مختلفی روبرو شدیم. فکر می کنم با آرامش و تمرکز کامل به مصاف سایپا برویم. “

وی ادامه داد: هدف اصلی ما قهرمانی و رفتن به باشگاه های آسیایی است، چند ماهی است که از خانواده غیبت کرده ایم، رنج های زیادی کشیده ایم، مصدوم شده ایم، اما با تمام وجود برای قهرمانی می جنگیم و سلامت گفت: در حال تلاش برای بازگشت کامل به خانه هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا