عمومی

تثبیت اشتغال فعلی موجود در استان سمنان در اولویت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اشتغال استان سمنان که به میزبانی استاندار برگزار شد، با بیان اینکه روند پرداخت هزینه های خدمات مرتبط با اشتغال در استان مطلوب اما نیازمند تسریع است، گفت: این فرآیند با هدف ارتقای شاخص های اشتغال در استان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه کارگران شاغل در جهت تقویت و توسعه این مهم باید برای پرداخت تسهیلات تاج، اشتغال زایی و مشاغل خانگی در روستا تلاش بیشتری کنند، افزود: تعهد فراتر از سقف تعیین شده با اقدام و تلاش مضاعف است.

استاندار سمنان با تاکید بر اولویت های حوزه اشتغال در استان خاطرنشان کرد: تثبیت اشتغال فعلی در استان امری بسیار مهم است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی گفت: با اقدامات انجام شده تاکنون 28 واحد صنعتی راکد با بیش از 3500 شغل به چرخه تولید بازگشته و از سر گرفته شده اند که تا پایان سال ادامه خواهد داشت و پیگیری جذب اعتبارات توسط مرکز است.

وی افزود: فرمانداران شهرستان های استان نیز برای رفع مشکلات مردم مشغول پرداخت مزایای مربوط به حوزه اشتغال هستند که ثروت در روستاها کمک می کند.

دکمه بازگشت به بالا