حوادث و رویدادها

دستگیری ۳ سواستفاده کننده از افزایش قیمت برنج در بازار

پلیس پیشگیری صوفیه از دستگیری سه نفر که با سوء استفاده از افزایش قیمت برنج در بازار اقدام به فروش 33 تن برنج تقلبی و غیربهداشتی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری، سرهنگ جلیل موکافی در حاشیه دستگیری این افراد گفت: چندی پیش در پی انتشار خبری مبنی بر فروش برنج غیربهداشتی و تقلبی در بازار برنج، تیمی از ماموران پلیس آگاهی جفت آباد دستور رسیدگی به پرونده را صادر کردند. مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد که این خبر صحت دارد و صاحبان سه شالی فروشی بزرگ اقدام به فروش برنج های تقلبی و غیربهداشتی می کنند. وی گفت: این افراد با سوء استفاده از افزایش قیمت برنج اقدام به فروش برنج کرده اند. تقلبی و غیربهداشتی برای مردم بود و با خرید برنج بازار پاکستان از فروشگاه های زنجیره ای و نگهداری آن در مکان های غیربهداشتی، آن را در بسته بندی های جدید با قیمت های بالاتر از ارزش واقعی به بازار مصرف عرضه می کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه هر سه متهم در دادگاه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند، گفت: در بازرسی از این سه فروشگاه 33 تن برنج تقلبی و غیربهداشتی کشف و ضبط شد.

با توجه به کمک های کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه 8 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شد و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا