اجتماعی

ضرورت تحول در نظام هویتی کشور و تمرکز بر موضوعات مرتبط با هویت اشخاص

همایش ستاد کل و استانداران سازمان ثبت احوال کشور در قالب وبینار با حضور رئیس جمهور، معاون و مدیران کل سازمان ثبت احوال کشور در سالن سرلشکر قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش مجله زنده خبری، به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین المللی سازمان ثبت احوال کشور، در این همایش هاشم کارگر معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور با تبریک ایام و اعیاد ماه رجب و شعبان، استفاده از لحظات معنوی برای بهره مندی از آن را تبریک گفت. ماه مبارک رمضان تاکید کرد که بهترین ماه مبارک است.

کارگر سپس به اهمیت نظم و برنامه ریزی صحیح با توجه به فرصت های فراوان موجود در سازمان اشاره کرد و تسریع در تدوین و ارائه برنامه اجرایی سال آینده را ضروری دانست.

معاون وزیر کشور گفت: یکی از مشکلات کنونی کشور پراکندگی مسائل هویتی و حتی گاهی ایجاد بانک های اطلاعاتی نامعتبر از هویت افراد در دستگاه های قطع شده است که مشکلات فراوان و هزینه های غیرضروری فراوانی را ایجاد می کند. او انجام داد.

وی ادامه داد: بنابراین تحول نظام هویتی کشور و تمرکز مسائل مربوط به هویت افراد در سازمان ثبت احوال امری ضروری است و انشاالله این حوزه را جدی خواهیم گرفت.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه نظارت مستمر و مسئولانه تضمین کننده بهبود روند و کاهش آسیب های احتمالی در اجرای برنامه ها است، افزود: نوع نظارت باید زمینی، دقیق، دقیق و بر اساس برنامه باشد. برنامه ها.

کارگر گفت: دیدار با همکاران و استفاده از دیدگاه ها و پیشنهادات آنان می تواند در ایجاد امنیت فکری و آرامش روحی آنان موثر باشد. همکار باید به این نتیجه برسد که مدیر و مدیرش از مشکلات معیشتی او آگاه است و همیشه آماده تسهیل کار و شنیدن دغدغه های اوست و در حل مشکلات او نقش موثری دارد.

وی همچنین بهبود و پالایش فرآیندها را امری مستمر و ثابت در هر سازمان پویا می داند و تلاش برای نوآوری و استفاده از خلاقیت در مدیریت پرونده با توجه به تجربیات کسب شده در سازمان را بسیار مهم و ضروری می داند.

معاون وزیر کشور همچنین ادامه داد: مدیران سازمان برای شناسایی و آشنایی مناسب ظرفیت های سازمان ثبت احوال مقامات ارشد کشوری و نمایندگان مردم شریف در مجلس شورای اسلامی و جامعه نیازمند فعالیت بیشتر هستند.

پس از برگزاری وبینار، مدیران کل استان به بیان دغدغه های خود پرداختند و معاونان و مدیران کل نیز پاسخ ها و اطلاعات مناسبی را ارائه کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا