استانی

گسترش همکاری‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و فرماندهی انتظامی مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا مشهد، یادداشت تفاهم همکاری بین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به منظور استفاده بهینه از امکانات موجود و دستیابی به اهداف مشترک و توسعه همکاری ها در زمینه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فنی ایجاد شد.


بیشتر بخوانید:

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و ایران خودرو خراسان


در ابتدای این مراسم محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به ارائه امکانات و دستاوردهای این دانشگاه پرداخت و بر تقویت و توسعه همه جانبه همکاری های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد.

سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز خواستار استفاده و بهره برداری از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای همکاری های دوجانبه شد.

بهره مندی از توانایی های دیگران در علم، آموزش، پژوهش، فناوری و مشاوره؛ تبادل اولویت های پژوهشی و جهت گیری موضوعات پژوهشی کشورها. همکاری در پروژه های تحقیقاتی مشترک، نگارش و چاپ مقالات علمی، آموزشی و پژوهشی در مجلات دوجانبه. تالیف، ترجمه، چاپ، انتشار و تبادل کتب (الکترونیکی و فیزیکی) و مجلات مشترک پژوهشی و علمی-ترویجی و غیره. از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

مدت این تفاهم نامه دو سال است که در دو نسخه تنظیم شده است که هر دو نسخه دارای اعتبار یکسان هستند.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا