بین المللی

ائتلاف ضد ایران؛ هدف نشست اسرائیلی-عربی در «نقب»

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله زنده خبری، قرار است امشب (عصر یکشنبه) نشستی با حضور چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و مغرب و همچنین آمریکا به ریاست وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی برگزار شود. یایر لاپید.

در همین راستا، زوئی هاوزر، نماینده کنست (پارلمان اسرائیل) گفت که رژیم در «این نشست سیاسی-تاریخی» اهداف خاصی را دنبال می کند.

او به معاریو گفت: «این یک فرصت واقعی برای ایجاد اتحاد با دوستان اسرائیل برای مقابله با اختاپوس ایرانی است. حوسی ها روز جمعه بار دیگر به اهداف غیرنظامی در عربستان سعودی حمله کردند و از هر طریق ممکن سعی کردند منطقه را بی ثبات کنند. این نشست باید مورد استفاده قرار گیرد تا اسرائیل بتواند در استقرار تمامی تسلیحات ایران به عنوان سازمان های تروریستی پیش قدم شود.

هاوزر گفت: این گام مهمی برای نشان دادن موضع منطقه در قبال آمریکایی ها و مبارزه با آمریکایی ها برای حفظ سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی است. اسرائیل باید بر افزودن حوثی‌ها به فهرست گروه‌های تروریستی پافشاری کند.

وی با قدردانی از موفقیت نشست نقاب برای تشکیل جبهه و ائتلاف واحد گفت: حقیقت این است که آمریکایی ها کمتر به منطقه توجه می کنند و باید نشان دهیم که این خلاء با یک جبهه واحد منطقه ای پر شده است.

منابع رسانه ای صهیونیستی می گویند فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان نیز امروز (یکشنبه 6 اسفند) برای شرکت در نشستی که رژیم صهیونیستی ترتیب داده است، از صحرای اشغالی نقب بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/ص




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا