عمومی

احیای ۳۳ واحد تولیدی و اشتغال مجددا ۴۵۰۰ نفر در هرمزگان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مجتبی قهرمانی از احیای ۳۳ واحد تولیدی در یازده ماهه سال گذشته با ورود مجتمع قضایی استان هرمزگان خبر داد و گفت: است.

قهرمانی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت حوزه تولید در استان هرمزگان موجب رونق اشتغال می شود، تاکید کرد: اولویت دستگاه قضایی هرمزگان حمایت از سرمایه گذاری قانونی و در این راستا رفع مشکلات واحدهای تولیدی است. تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعدی را برای کاهش آسیب های اجتماعی ایجاد کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه با حمایت قضایی برای رونق تولید در یازده ماهه سال گذشته 4 هزار و 550 نفر به کار بازگشته اند، گفت: دستگاه قضایی استان هرمزگان با رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری قانونی دست و پنجه نرم می کند. ساخته شده است.

قهرمانی با اشاره به ایجاد پایگاهی برای نظارت بر رسیدگی ها برای حمایت حقوقی و قضایی از صنایع و واحدهای تولیدی در دستگاه قضایی استان هرمزگان، گفت: دستگاه قضایی استان هرمزگان با اتخاذ دو رویکرد حمایت از سرمایه گذاری قانونی منطبق با اجرای سیاست های مشترک اقتصاد مقاومتی و مقابله با مقابله با فساد و تخریب کنندگان در نظام اقتصادی، رفع موانع تولید و رفع مشکلات فعالان این عرصه در راستای ارتقای معیشت مردم، توجه ویژه ای می شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برگزاری جلسات توجیهی برای ارتقای هماهنگی بانک ها و موسسات اقتصادی موجود از یک سو با کارخانه ها و واحدهای تولیدی را مهم دانست و افزود: مقابله با قاچاق، حمایت از سرمایه گذاری و تولید و احیای تعطیلی و نیمه تعطیل. – کارخانه ها و کارگاه های تعطیل باید هماهنگ باشند.

دکمه بازگشت به بالا