اجتماعی

بوستان شهدای گمنام زینبیه در منطقه۱۳ افتتاح شد

گلزار شهدای گمنام زینبیه در منطقه 13 افتتاح شد

صبح امروز (20 اسفند) پنجمین جشنواره شهدای باکری در ربع 13 با افتتاح گلزار شهدای گمنام زینبیه و غرس نهال به یاد شهدا توسط معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ادامه یافت.

به گزارش مجله زنده خبری همزمان با پنجمین روز از جشنواره شهید باکری در منطقه 13 و به مناسبت هفته منابع طبیعی، نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی احمدی شهردار منطقه 13 امیر در باغ حضور یافتند. شهدای گمنام زینبیه مشایی فرمانده پادگان ۰۱ شهروندان کشف و به بهره برداری رسید.

در ابتدای این مراسم ضمن گلباران مزار شهدای گمنام زینبیه، شرکت کنندگان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و از تندیس این جشنواره توسط معاون شهردار تهران رونمایی شد.
مأموران سپس دو نهال سرو و 50 اصله نهال میوه و خزان را به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان زینبیه غرس کردند و یاد و خاطره رشادت های این شهدا را گرامی داشتند.
ایستگاه هایی مانند محیط زیست، پسماند، فضای سبز، نقاشی کودکان، بهداشت و درمان، سامانه مدیریت شهری 137 و یادمان شهدا نیز خدمات مختلفی را به شهروندان و مراجعه کنندگان ارائه کردند.
بوستان شهدای گمنام شهرک زینبیه منطقه 13 در 700 متر مربع و مجهز به آبنما و مبلمان شهری و مزین به فرش های رنگارنگ و 100 اصله نهال و درخت توسط معاونت خدمات عمومی و محیط زیست منطقه 13 احداث شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، اجرای سرود ملی توسط گروه راهپیمایی، امضای یادواره اولین شهید باکری و سخنرانی فرمانده پادگان آموزشی 01 از دیگر بخش های این مراسم است.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا