استانی

تجلیل از مقام شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از تربت حیدریه، همزمان با هفته یادواره شهدا، “مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران” در دانشگاه آزاد تربت حیدریه بازداشت شد. (ادامه مطلب)

مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه

این مراسم با حضور محمدحسین علیزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه، حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه، مهدی زهادی، شورای اجتماعی و رئیس کمیسیون برگزار شد. سعید میرزاده معاون مدیریت و توسعه منابع مهدی رهنما معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد تربت حیدریه از هشت فرزند شهید و نه نفر از کارکنان ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه تربت حیدریه با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

محمد خاتمی سرپرست دانشگاه آزاد تربت حیدری با گرامیداشت 22 اسفند سالروز شهدا گفت: آری.

مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه

حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه نیز با استناد به آیات و داستان هایی از پیامبر گرامی اسلام به بیان فضیلت و مقام والای شهدای والامکام پرداخت.

پس از اقامه نماز جمعی در مسجد حضرت محمد (ص) مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه، حاضران با حضور بر مزار شهید گمنام با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند. دانشگاه

مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه

به گزارش آنا، در این مراسم به همراه جمعی از فرزندان و خانواده شهدا که در این آیین شرکت کرده بودند، به یاد شهدا چندین اصله درخت در محوطه دانشگاه حیدریه آزاد تربت کاشته شد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا