استانی

تسریع در تکمیل و افتتاح فاز دوم کارخانه نوآوری و صنایع خلاق کرج

به گزارش مجله زنده خبری از البرز؛ رامین بیرجانی گفت: در روزهای آتی جلسه ای در محل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق با حضور شرکت بهره بردار تشکیل می شود تا در خصوص نیازهای مجتمع، آماده سازی برای بهره برداری از فاز دوم و الحاقی و بحث و بررسی و تبادل نظر شود. تاکید کرد شهردار و اعضای شورای شهر نیز بر این موضوع تاکید دارند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «دانش‌محور و اشتغال‌زا» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مجموعه‌های مبتدی مبتنی بر دانش با ایده‌های خلاقانه و دسترسی به گروه‌های نخبه و دانشگاهی و اندیشمندان جامعه می‌تواند ظرفیت‌سازی را ایجاد کند. دوران اشتغال زایی و تولید و کاهش وابستگی به کالاهای خارجی که بی شک به نام حکیمانه سال هزار و چهارصد و یکمین مرحله رونق اقتصاد دانش بنیان در کشور خواهد بود.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرج آمادگی این نهاد را برای استقبال از همکاری دوجانبه با نخبگان دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان و گروه های نوپا به منظور رفع مشکلات ترافیکی و حمایت از توسعه جمعیت در این کلانشهر با روش های خلاقانه اعلام کرد. . ، قیمت پایین و جهت گیری تکنولوژیک را اعلام کرد و گفت این یک شعار نیست، بلکه یک استراتژی و یک اقدام است.

قرار است سایت های اداری و هتلداری کارخانه نوآوری تکمیل شود

بیرجانی گفت: فاز اول کارخانه نوآوری و صنایع خلاق اواخر سال گذشته با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و استاندار البرز راه اندازی شد. وی گفت: با بهره برداری از فاز دوم این طرح، امکان ماندگاری نخبگان سایر شهرها در حوزه هتلداری و استقرار دائمی شرکت های دانش بنیان در دفاتر آن فراهم می شود.

وی در پایان با اشاره به برنامه ریزی برای بارگذاری تجاری، اداری و مسکن زمین های بزرگ متعلق به شهرداری کرج و واگذاری آنها به سرمایه گذاران واجد شرایط برای ساخت پروژه های مشترک، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت شهردار و اعضای شورا صورت گیرد. در سال جدید این شهر می‌تواند اقدامات خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری انجام دهد و از درآمدهای آن شهر و شهروندان بهره مند شود.

48

دکمه بازگشت به بالا