اقتصادی

تشدید بازرسی اصناف در ایام پایانی سال

رئیس اتاق اصناف ایران از اجرای طرح کنترل و تشدید بازرسی از اتاق اصناف در پایان سال خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری، سعید ممبینی در سیزدهمین جلسه هفتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، با اشاره به پایان سال و اجرای طرح کنترل و تقویت بازرسی اتاق اصناف گفت: : برای کنترل قیمت ها و تشدید بازرسی ها، تمامی اتاق های اصناف کشور در دستور کار قرار دارند و بازرسان اصناف و اتحادیه ها در کنار سایر ادارات نظارت بر قیمت و کنترل بازار را بر عهده دارند. همچنین با اقدامات دولت برای کاهش تورم بازار، شاهد کاهش قیمت برخی اقلام مانند مرغ و برنج وارداتی و ایرانی بوده ایم که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر لزوم تزریق سه دوز واکسن برای اصناف و مسئولان صنفی خاطرنشان کرد: اتحادیه هایی که در سال های گذشته شاهد بودیم با همکاری وزارت بهداشت و ستاد ملی تاج و تخت این شرط را تحمیل کردند. کارکنان آنها که در سامانه نیز ثبت شده است و اتحادیه های واکسینه نشده از ادامه فعالیت خود جلوگیری می شود. لذا برای جلوگیری از محدودیت فعالیت اتحادیه، لازم است کلیه اتحادیه ها نسبت به تزریق نوبت سوم واکسن کرون، ثبت نام در ایران من، دریافت کد QR و نصب آن در محل برجسته اتحادیه اقدام کنند. واحد.

ممبینی افزود: یکی از دغدغه های جامعه صنفی در ایام پایانی سال موضوع برگزاری نمایشگاه های تحویل مستقیم کالا بود که به دلیل بی کیفیت بودن کالا و کمبود تولیدکننده، رضایت مصرف کننده و صنفی را در پی نداشت. در سکوت، فروش فوق العاده ای در قالب یک پروژه نمایشگاهی به وسعت ایران برگزار شد.

رئیس اتاق اصناف ایران همچنین با اشاره به لایحه بودجه سال 1401 تاکید کرد: لایحه بودجه سال 1401 به پیشنهاد مجلس مطرح شده و در مورد تبصره ماده 100 و موارد دیگر تصمیمات موثری گرفته شده و رونوشت آن به همه استان ها برای تحقق این امر لازم است با نمایندگان استان مشورت شود که لازم است نمایندگان اتاق اصناف ایران همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

همچنین در پایان این جلسه بودجه پنج اتحادیه سراسری کسب و کار مجازی، آسانسور و پله برقی، سوخت جایگزین CNG و صنایع وابسته، گازهای پزشکی و صنعتی و فروشگاه های زنجیره ای با اکثریت آرا به رأی گذاشته شد. اتاق بازرگانی.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا