استانی

راویان دفاع مقدس در میدان جهاد و نقش آفرینی در آن اثرگذار هستند

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری استان سمنان، سردار منصور شوگانی در مراسم اقتدار سردار شهید محمد شعبانی راویان دفاع مقدس استان سمنان در مرکز فرهنگی آموزشی کلاهدوز شهمیرزاد با بیان اینکه جهاد به عنوان تبیین تبیین قاطع است. و جهاد فوری، مقدسات در دوران انقلاب اسلامی گنجینه طلایی است و برای نسل چهارم انقلاب مثمر ثمر است و این جلسات باید ادامه داشته باشد.
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: و تمام توان خود را به کار گرفتند، گفت: برای کاهش استفاده از انقلاب.
وی افزود: در مقابل انقلاب اسلامی از دوران تحول استفاده کردند و امروز ناکارآمدی نظام را دنبال می کنند و امروز وظیفه ما در جنگ به عنوان یک افسر حضور در جهاد و ایفای نقش است. در آن.”
محسن امیرعبدالهیان مسئول کانون بسیج حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سپاه استان سمنان نیز با بیان اینکه جهاد موضوع این دوره بود، به تشریح برنامه های درسی و برگزاری یادواره ای پرداخت. فرماندهان شهید استان سمنان افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مرکز حفظ آثار سپاه این گروه را برای راهنمایی راویان برگزار می کنند.
**********
مسئول کانون داستان نویسان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:
توجه راویان دفاع مقدس در فضای مجازی به جهاد تبیین و جنگ قصه
رئیس مرکز داستان نویسان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: باید در فضای مجازی با دشمن مبارزه کنیم، فضای مجازی تاثیر دارد و باید مسائل سیاسی روز را بشناسیم. و آنها را با داستان بیان کنید.”
سردار مسجدی در دوره توانمندسازی راویان دفاع مقدس استان سمنان سردار شهید محمد شعبانی با تاکید بر جهاد تبیان در مرکز فرهنگی آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد با بیان اینکه این دوره بر اساس منویات آموزش و پرورش است. انقلاب افزود: و تمرکز آنها بر حفظ و انتقال نسل جدید آثار مقدس دفاعی است و خاطرات باید ثبت و ضبط شود.
رئیس مرکز قصه‌گویی‌های سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: داستان باید درست و صادقانه باشد و اگر نگوییم، دشمن آن‌طور که می‌گوید، تعریف و تحریف می‌کند. می خواهد.
وی با تاکید بر اینکه باید رسالت خود را به خوبی انجام دهیم و وظیفه امروز ما از دوران دفاع مقدس دشوارتر است، به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تسخیر لانه جاسوسی و طبس اشاره کرد و افزود: رهبری از این موارد گلایه کردند. «که به آن توجهی نمی شود و باید در کتاب های درسی گنجانده شود.
مسجدی تاکید کرد: اگر کمک های بی سابقه در جبهه نبود موفق نمی شدیم و باید اخلاق، معنویت و بصیرت جبهه در داستان ها مدنظر قرار گیرد و بیان شود و رهبری انقلاب نیز تاکید دارند.
وی به جنگ قصه ها اشاره کرد و افزود: باید در فضای مجازی با دشمن بجنگیم، فضای مجازی تاثیر دارد و باید مشکلات سیاسی روز را بشناسیم و همراه با قصه بیان کنیم.
رئیس مرکز داستان نویسان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: حراست باید در داستان بیان شود.

48

دکمه بازگشت به بالا