عمومی

فوتی های کرونایی در چهارمحال و بختیاری به ۱۸۳۶ نفر رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، ارسلان خلدی فر گفت: شب گذشته 84 نفر با علائم بالینی مشکوک شدند ویروس کرونا وی با اشاره به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 288 هزار و 984 مورد بیماری عروق کرونا قلب در استان نمونه‌برداری شده است.

وی گفت: در حال حاضر 15 بیمار با شرایط وخیم در بخش های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 97 هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری به این ویروس مبتلا شده‌اند.

خلدی فر تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان های استان را 80 نفر دانست و افزود: در 24 ساعت گذشته در مجموع دو بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب در استان جان خود را از دست دادند. عکس ها سرچشمه گرفته از عفونت این تاج در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و 836 نفر رسید.

وی گفت: شب گذشته 44 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری نیز 18 نفر از این بیماران بستری و تحت مداوا در مراکز درمانی استان قرار گرفتند.

این را سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد اکنون تنها شهر “کوهرنگ” در ایالت زرد به رنگ نارنجی شهرهای بن، اردل، سامان، فارسان، کیار و شهرهای شهرکرد، بروجن، لردگان و.خانیرزاآنها به دلیل بیماری عروق کرونا قلب قرمز هستند.

دکمه بازگشت به بالا