اجتماعی

لزوم مناسب سازی محیط های شهری و اماکن عمومی برای تسهیل تردد جانبازان

فرمانده معظم کل قوا در دیدار صمیمانه با جانبازان گفت: شما ایثارگران و ایثارگران سرافراز در نزد مردم از اعتبار و جایگاه بالایی برخوردارید. زیرا مردم روستا صداقت مداری و ایثار شما را دیده اند.

به گزارش مجله زنده خبری، سردار حسین اشتری به مناسبت روز جانباز در دیدار صمیمانه با جانبازان سرافراز (فیلم کنفرانس با حضور فرماندهی انتظامی استان) اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی «و همرزمانش و آرزوی فرماندهی کل قوا داریم. -رئیس کل نیروهای مسلح جناب مجاله العالی با طول عمر و سلامتی.

وی افزود: فرا رسیدن ماه شعبان المعظم و ایام و اعیاد این ماه مبارک؛ ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت با سعادت حضرت قمر بنی هاشم (ع) و روز جانباز و ولادت با سعادت حضرت زین العابدین و روز مرزبانی مبارک باد. .

گنجینه های ارزشمند نظام و انقلاب

فرمانده معظم کل قوا در دیدار صمیمی با ایثارگران سرافراز به مناسبت گرامیداشت روز جانباز (تصویر کنفرانس با حضور فرماندهی انتظامی استان) به ویژه معاونت نیروی انسانی نیروی انتظامی از حاضرین تقدیر و تشکر کردند. قدرت شما اعضای ارزشمند این نظام انقلاب اسلامی هستید و معتقدم باید از برکات وجود و تجربه شما برای رسیدن به اهداف عالیه اسلام و انقلاب استفاده کنیم.

سردار اشعری با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا و ایثارگران اسلام و انقلاب هستیم، گفت: خود را خدمتگزار و خانواده عزیز شما می دانیم و خدمت به شما جانبازان جهاد و ایثار دینی، اخلاقی، انسانی است. وظیفه و ما قانون خود را می دانیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خطاب به جانبازان سرافراز گفت: بالاخره شما با خدای متعال ایثار کرده اید و یقیناً در پیشگاه خداوند مقام عالی و بلندی دارید و ما هستیم که باید از نعمت های ارزشمند شما بهره ببریم. برکت.”

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تاکید جمهوری اسلامی ایران بر تکریم شهدا، جانبازان و خانواده های آنان گفت: جانبازان عزیز از جانبازان اجر و پاداشی برابر و شاید بالاتر دارند.

جانبازان عزیز نور چشم ملت

وی با تاکید بر اینکه شما جانبازان عزیزی هستید که در چشم همه ملت عزیز ایران اسلامی هستید، یادآور شد: شما جانبازان و در نزد مردم سرافراز و شهید هستید. بسیار مورد اعتماد و احترام مردم، زیرا مردم روستا مدار، اخلاص، ایثار و دموکراسی شما را دیده اند.

نقش آفرینی برای جهاد تبین

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت تبیین جهاد و بصیرت گفت: انقلاب.

ظرفیت نیروی انتظامی متعلق به شهدا و جانبازان است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه تمامی توانمندی های فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران متعلق به خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان است، گفت: 20 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب شده اند. خدمت به ایثارگران را وظیفه می دانیم و تمامی مراکز فرهنگی، بهداشتی، اجتماعی و انتظامی کشور متعلق به خانواده های افتخاری شهدا و جمعیت عزیز جانبازان عزیز و ایثارگر است.

سردار اشتری با اشاره به مزایا و پیشنهادات جانبازان برای ارتقای خدمت و رسیدگی به این عزیزان گفت: همواره پذیرای پیشنهادات و نظرات راهبردی شما عزیزان هستیم و از همه امکانات و ظرفیت خود برای خدمت رسانی به شما استفاده خواهیم کرد. بگیریم.

خاطرات مکتوب جانبازان

وی با بیان اینکه خاطرات جانبازان و رزمندگان مجاهد عزیز باید مکتوب و ثبت شود، گفت: ثبت تاریخ شفاهی و خاطرات جانبازان عزیز می تواند برای نسل های آینده آموزنده و آموزنده باشد. جوانان این مرز و بوم نیازمند دیدن و شنیدن همه ابعاد قربانیان و قربانیان شما عزیزان هستند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر اینکه قربانیان جانبازان عزیز هرگز از ذهن و قلب ملت ایران پاک نمی شوند، گفت: (عج) به ملت ایران اسلامی افتخار می کند و اسوه ماندگار صبر و فداکاری است.

مناسب سازی محیط شهری و اماکن عمومی

وی مناسب سازی محیط شهری و اماکن عمومی را یک اصل اساسی در جهت تسهیل در تردد جانبازان دانست و پیشنهاد کرد: طرح ها و ایده هایی از جمله; «معاون جانباز» در دستور کار برخی از ایثارگران عزیز قرار گرفته است تا بتوانیم کار آنها را تسهیل کنیم و خدای ناکرده اقدامات لازم برای اجرای این گونه طرح ها در سطح بالاتر انجام شود.

سردار اشتری خطاب به جانبازان سرافراز گفت: عزیزان بدانید ما تمام تلاش خود را برای ارتقای خدمات به شما انجام می دهیم و این تلاش برای تک تک ما موفقیت بزرگی است.

گفتنی است پیش از سخنان سردار «حسین اشتری»؛ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سردار زاریا؛ جانشین فرمانده انتظامی کشور گزارشی ارائه کرد.

معرفی کتاب صبح بیست و هفتم

به گزارش سایت شهرستان، همچنین در این دیدار صمیمی با تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و جانبازی، کتاب «بیست و هفت صبح» با داستان خود نوشته جانباز سرشناس «حیدر» بنای» آشکار شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا