عمومی

مرکبات روی دست مردم مازندران مانده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین احمد واحدی جمعه شب در شورای اداری شهرستان میاندرود وی با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی در استان گفت: مرکبات به دست مردم سپرده شده و باید چاره ای اندیشید و شرکت تعاونی قوی برای ساماندهی و صادرات 30 تا 40 هزار تنی ایجاد کرد. از میوه.”

وی گفت: زمین های کشاورزی قطعه قطعه شده برای کسب سود باید تجمیع شود و در زیر ضرب کنید ا مازندران کم دست کمی از هلند ندارد و جنگل و دریا و هوا و مشاهیر دارد اما هلند چند صد میلیارد دلار صادرات دارد و مازندران ندارد.

او تاکید کرد برای آن برخی اختیارات باید واگذار شود، گفت: دولت مردمی باید اقتصاد را فعال کند و کارآفرینی را توسعه دهد، به روستا، روستا، بخشداری و بخشداری اختیاراتی بدهد تا همه برای بهبود وضعیت و بهبود آن تلاش کنند.

حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده امام جمعه میاندرود وی با اشاره به مشکلات این شهر نیز گفت: فرودگاه در قلب شهر قرار دارد و به نفع شهر دیگری است.

وی با بیان اینکه جاده گهرباران وضعیت مناسبی ندارد، اصلاح آن را به عنوان یک مسیر گردشگری ضروری دانست و ارائه طرح جامع برای سواحل خالی شده را ضروری دانست و گفت. نهاچوب 4000 کارگر داشت و اکنون به 400 نفر کاهش یافته است و کارخانه تخته سه لا 3000 کارگر داشت و اکنون تعطیل است.

دکمه بازگشت به بالا