اقتصادی

مشکلات نهاده‌های دامی باید هر چه زودتر رفع شود

مجله زنده خبری/ تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: در زمینه سرمایه گذاری و توزیع مشکلاتی وجود دارد که باید هرچه سریعتر برطرف شود چرا که اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه دامداری و کشاورزی است و ارتباط مستقیمی با مردم دارد. معیشت

امروز سه شنبه ۱۰ اسفند جلسه بررسی توزیع دام با حضور دراویش توسط فرماندار ورامین، معاون برنامه ریزی و توسعه استانداری، مدیر جهاد کشاورزی، مدیران و فعالان صنفی و تعاونی ورامین برگزار شد.

مجید درویشی فرماندار ورامین نیز در این نشست گفت: تقسیم بندی توزیع داده های ورودی در شهرستان های همجوار باید انجام شود تا در حوزه نظارت و نظارت بتوانیم در اسرع وقت دست دلال و سهم دولت را قطع کنیم. رسیدن به یک کشاورز واقعی

وی افزود: در حوزه سرمایه گذاری و توزیع مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه سریعتر برطرف شود چرا که اقتصاد شهرستان بر پایه دامداری و کشاورزی است و ارتباط مستقیمی با معیشت مردم دارد.

فرماندار ورامین با اشاره به اهتمام فرماندار برای حمایت از کشاورزان گفت: از همان ابتدا با مسائل دام به ویژه در توزیع مواد اولیه دامی سروکار داشتم و تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق تولیدکنندگان انجام خواهم داد. از دامداران دشت ورامین استفاده کرد.

دراویش یادآور شد: متاسفانه با بررسی ها و مستندات موجود، تعاونی ها اعتبارات دولتی را به صورت عادلانه تقسیم نمی کنند و شاهد هستیم که در این زمینه بیش از حد توزیع یا تذکرات خارج از شبکه وجود دارد.با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

فرماندار ورامین با اشاره به عدم مشارکت در تعرفه های غیردولتی گفت: هیچ کمکی غیردولتی وارد کشور نمی شود اما متاسفانه شاهد فروش مواد رایگان در شهرستان هستیم، سوال اینجاست که این سهم از کجا تامین شده است. و متاسفانه پاسخ روشن است و دلیل آن نیز توزیع ناعادلانه حیوانات و ورود آنها به شبکه غیر مجاز و فروش آزاد است.

درویشی در پایان سخنان خود گفت: با هماهنگی های انجام شده در معاونت برنامه ریزی و توسعه بخشداری منطقه، با تشکیل کارگروه ویژه، زمینه توزیع وجوه سرمایه گذاری شده به صورت ویژه مورد توجه قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا