بین المللی

پشتوانه علمی و تخصصی به نتیجه‌بخش بودن طرح‌ها کمک می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ایلام، بهروز ناصری در جلسه شورای تعامل دانشگاه و بخش خصوصی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هیچ محدودیتی برای حمایت و کمک به بخش خصوصی استان ندارد و با ده ها هیات علمی، آزمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی و متعهد، توسعه عظیمی دارد. ظرفیت بخش خصوصی و قطعا انجام هر پروژه و پروژه ای با پشتوانه علمی و تخصصی به موفقیت این پروژه کمک خواهد کرد.

وی با تبیین رویکرد دانشگاه در گام دوم برای تعامل با صنعت و جامعه با بیان توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از نظر منابع انسانی، فیزیکی و علمی، افزود: این رویکرد در گام دوم تعامل با صنعت و جامعه است. چالش ها و مسائل بخش های مختلف توسعه استان در حال ورود است که منجر به تعامل دانشگاه و بخش خصوصی با رشد و پویایی بخش های مختلف توسعه استان می شود.


بیشتر بخوانید:

نقش موثر دانشگاه آزاد اسلامی در تدوین سند تحول شهر پیشوا از سال 1420


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: نظر مسئولان اجرایی استان و بویژه استاندار ایلام مبنی بر حضور این دانشگاه در عرصه پژوهش مثبت است و امیدواریم با حمایت مسئولان ارشد استان استان و مشارکت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در مسائل پژوهشی. آگاهی از ظرفیت عظیم استان در زمینه های مختلف. برگزاری شورای تعامل دانشگاه و بخش خصوصی فرصتی برای دریافت ایده ها و پیشنهادات کاربردی برای تعامل سازنده بین دانشگاه و بخش خصوصی است و ظرفیت عظیم این دانشگاه در خدمت تولید و صادرات استان خواهد بود.

صنعت، فرآیند واردات و صادرات نیازمند کار علمی و پژوهشی است

رئیس اتاق بازرگانی ایلام همچنین گفت: صنعت استانی و فرآیند واردات و صادرات و به ویژه بخش تولیدی بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار علمی و پژوهشی است و ورود دانشگاه آزاد اسلامی به این مقوله موجب می شود. توسعه و شتاب بیشتر استان.

شعبان فورتون افزود: استان ایلام با منابع بکر خدادادی از جمله زمین بارورفراوانی نفت و گاز و مرز بین المللی مهران ظرفیت عظیمی برای سرمایه گذاری، واردات و صادرات دارد و ورود دانشگاه آزاد اسلامی و ظرفیت عظیم این دانشگاه در کنار ظرفیت استان به نفع مردم است. استان

سازمان نظام مهندسی ایلام بیشترین همکاری را با دانشگاه آزاد دارد

رئیس سازمان نظام های مهندسی استان ایلام گفت: سازمان نظام مهندسی استان ایلام هم اکنون بیشترین همکاری را با دانشگاه آزاد اسلامی دارد و این همکاری ها با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

عبدالرضا ابوقدره گفت: بر این اساس نظام مهندسی ایلام از آمادگی کامل برخوردار است فعال سازی دفتر مهندسی جمهوری اسلامی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در استان واسط عراق در مجاورت استان ایلام واقع شده است.

رحمت اله محمدی پور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز موضوعات مطرح شده در جلسه صنعت، تجارت، سرمایه گذاری و … را از موضوعات مهم برشمرد و توضیح داد: جدیت و همکاری اساتید و کارکنان می تواند ایجاد کند. نقش بیشتر مناطق مختلف تبدیل شده است.

به گزارش آنا، در این نشست عادل نوروزی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، مسعود شادمان و فرزاد فیض اللهی کارشناسان واردات و صادرات نیز بر لزوم اجرای بیشتر بازی های نقش آفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی در بخش های مختلف تاکید کردند. استان

موافقت با حضور مستمر اساتید دانشگاه آزاد ایلام در کمیته های اتاق بازرگانی و عضویت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در شورای گفتگوی بخش خصوصی دولت از اولین دستاوردهای این نشست بود. در ایلام

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا