عمومی

باید با فسادها و امور سازمان یافته در خصوص عفاف و حجاب برخورد کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار محمدحسین سپهر پنجشنبه شب در جلسه ستاد حریم خصوصی و حفظ حریم شهروندان در هرمزگان اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب تنها فرهنگی نیست، بلکه باید چند وجهی به آن نگاه کرد. موضوع اجتماعی و سیاسی.»، اقتصادی و فرهنگی مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: کشورهای استکباری در سراسر جهان همواره تلاش می کنند تا مسلمانان را از دین خود دور نگه دارند و برای رسیدن به این هدف به ترویج فساد، بی بندوباری، کشف و ترویج مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر می پردازند.

سردار سپهر گفت: حجاب موضوع بسیار مهمی است که دشمن از آن به عنوان تهدیدی ترکیبی برای ضربه زدن به اصل نظام استفاده می کند، بنابراین دستگاه های مرتبط با این موضوع باید در زمینه مسائل فرهنگی و مثبت اقدام جدی کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه در سال های اخیر به موضوع عفاف و حجاب چندان توجهی نشده است و ما در دولت جدید با زخم کهنه ای مواجه هستیم، بنابراین باید با فساد و رسوایی های سازمان یافته عفاف، حجاب و مشروبات الکلی برخورد سلبی شود. . “.

سردار سپهر گفت: در حکومت اسلامی باید برای ترویج فرهنگ حجاب در نهادها و جامعه مختلف تلاش کنیم و با اقناع بتوانیم از ترویج حجاب در کشور جلوگیری کنیم.

گفتنی است در این جلسه از دستگاه های اجرایی و دستگاه های خدمات رسان که در سال های 1399 و 1400 در حوزه عفاف و حجاب عملکرد خوبی داشتند با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

به ترتیب فرمانداری های بندرعباس، حاجی آباد و بندر حمیر به عنوان فرمانداری های پیشرو در حوزه عفاف و حجاب معرفی شدند.

اداره کل کمیته پشتیبانی استان، اداره کل بنادر و دریای هرمزگان، اداره کل تامین اجتماعی، اداره کل منابع طبیعی، سازمان امور مالیاتی، شهرداری بندرعباس، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره کل فرودگاه ها و کودکان فکری و کانون پرورش فکری سرآمدان و خدمات رسان برتر در حوزه عفاف و حجاب انتخاب و جوایزی اهدا شد.

دکمه بازگشت به بالا