بین المللی

برنامه ۵ ساله دانشگاه آزاد اسلامی تحولی و کیفی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ایلام، حسین بنیانیان در نشست تخصصی اساتید رایزنی فرهنگی و جهاد فرهنگی با موضوع «دانشگاه و تمدن نوین اسلامی» در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام حضور یافت: 5 ساله. دانشگاه آزاد اسلامی قدیمی با کیفیت بالا و با توجه به سرمایه گذاری های کلانی که این دانشگاه در گستره جغرافیایی کشور دارد، پیش بینی می شود مشارکت بیشتری داشته باشد.

وی افزود: نقش دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به پراکندگی گسترده واحدهای آن در اقصی نقاط کشور، حضور موثر در مسائل اجتماعی و فرهنگی و از سوی دیگر پیشرفت های علمی خوب برای کمک به مدیران استانی نیازمند ارتقاء است. و مناطق در حال توسعه.”


بیشتر بخوانید:

بستر توسعه رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام فراهم است


مشاور و معاون فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزاد در مناطق نقشه بهتر و بیشتر است.

سند تحول یکی از موثرترین طرح های تاریخ دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: سند تحول دانشگاه این یکی از پایدارترین و موثرترین پروژه های تاریخ دانشگاه است.

بهروز ناصری افزود: با درایت کارکنان دانشگاه و به ویژه دکتر تهرانچی، امروز مسیر تعالی و پیشرفت دانشگاه هوشمند خواهد شد و علاوه بر تحول دانشگاه، قطعاً در زندگی مردم نقش خواهد داشت. صاحبان اصلی دانشگاه». گسترش کمی و کیفی دانشگاه ها در اقصی نقاط کشور، فرصت های برابر در زمینه های مختلف را برای همه ایرانیان حتی در دورافتاده ترین و فقیرترین نقاط کشور ایجاد کرده است. رهبری دانشگاهی آنها با مهارت راهی برای تولید، تولید کاربردی، خلاقیت و در نهایت نوآوری و کارآفرینی در جامعه ایجاد کردند.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا