حوادث و رویدادها

دستگیری عامل قتل خانوادگی در کمتر از ۶ ساعت در تاکستان

مجله زنده خبری/ قزوین فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل قتل خانوادگی که در کمتر از ۶ ساعت در حمله پلیس در استان قزوین مرتکب سه قتل و یک مجروح شده بود، خبر داد.

سردار علی ابراهیمی گفت: در پی دریافت گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه در شهرستان ضیاء آباد توکستان، بلافاصله عوامل فرماندهی انتظامی ضیاباد به محل اعزام شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد ضارب با اسلحه به سمت یکی از شهروندان شلیک کرده و پس از مجروح کردن وی از محل متواری شده که بلافاصله مقتول مجروح شده است. وی به مرکز درمانی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ضارب پس از اقدامات اولیه بلافاصله به منزل پدری همسرش رفت و با شلیک گلوله به همسر و پدر و مادرش از محل متواری شد. با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله کارگروه کارآگاهان پلیس آگاهی استان به همراه ماموران کلانتری توکستان به محل وقوع قتل اعزام و تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران با شناسایی مخفیگاه قاتل در یکی از باغات ضیاباد در کمتر از 6 ساعت، تحقیقات میدانی از بقایای محل جنایت و به کارگیری شگردهای پلیسی انجام دادند و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی قاتل را دستگیر کردند.

یک افسر پلیس گفت: اجساد کشته شدگان به ماموران فاطمه بهشت ​​تحویل و ضارب نیز به پلیس آگاهی شهرستان توکستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا