فرهنگ و هنر

راهیابی 6 معلم گنبدی به مرحله کشوری جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی

مجله زنده خبری/ گلستان معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش گنبدکاووس از ورود معلم گنبدکاووس به صحنه ملی جشنواره جلوه های ویژه معلمان خبر داد.

محمد عسکری امشب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های معلم در گنبدکاووس گفت: و دیدار با این خانواده، از شهدای فرهنگی و خانواده های فرهنگیان جان باخته در ایام تاج و تخت و برگزاری فرهنگی یاد کرد. و مسابقات ورزشی

وی تیراندازی معلمان در کلاس های درس و اجرای 494 برنامه در مدارس گنبدکاووس را از برنامه های تجلیل از معلمان این شهرستان برشمرد و افزود: انتظار داریم امسال از برنامه های معلم با حضور اولیاء و دانش آموزان نهادهای فرهنگی و روسای آموزش و پرورش تجلیل شود. ادارات و شوراهای شهرداری

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش گنبدکاووس به جشنواره جلوه های ویژه معلمان اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 1300 معلم گنبدی در جشنواره جلوه های ویژه معلمان شرکت کردند که 496 نفر در معرفی و شناسایی شرکت کردند. معلمان در مرحله مدرسه منتخب.

عسگری با بیان اینکه 61 معلم از سوی معلمان شرکت کننده در جشنواره برای جلوه های ویژه صحنه شهری انتخاب شدند که 63 درصد از کل سهمیه استان گلستان در این بخش را شامل می شود گفت: 6 معلم از گنبدکاووس به عنوان منتخب استانی انتخاب و وارد شدند. مرحله کشوری که 50 درصد از کل سهمیه استان را در سطح استان کسب کرد.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا