فرهنگ و هنر

روزنامه‌های امروز نوید صلح می‌دهند

روزنامه های جهان امروز به جنگ روسیه با اوکراین و آتش بس دو ماهه در یمن می پردازند.

به گزارش مجله زنده خبری، مهمترین عناوین روزنامه های جهان در روز چهارشنبه 15 فروردین به نقل از آلبرت کوچویی به شرح زیر است:

ویرانی و قتل در اوکراین

روزنامه های امروز وعده صلح می دهند

روزنامه های آمریکایی شروع به ترس از روسیه کردند. نیویورک تایمز از ویرانی و کشتار در اوکراین گزارش می دهد. عنوان اول نیز با این ظاهر ترسناک همراه است. او از کشتار در اوکراین وحشت زده است. با افزایش علائم، اروپا در حال بررسی تحریم های انرژی است. به گفته اوکراین، بوچا محراب بمباران است. اما کرملین می گوید که این یک سناریوی فریبکارانه برای اوکراین است تا توجه جهان را به خود جلب کند.
روزنامه های بریتانیایی نیز جنگ در اوکراین را متفاوت می بینند. بانک جهانی هشدار داده است که جنگ در اوکراین مانع رشد اقتصادی و در نتیجه فقر در آسیا خواهد شد.

قربانی غرب

روزنامه های امروز وعده صلح می دهند

روزنامه های اسپانیایی و همراه با آنها به چین نگاه می کنند. ال پایس گفت: چین روسیه را قربانی طولانی مدت غرب می داند. در غرب، در جنگ بین اوکراین و چین، یک ناظر خارجی تابع اصول است. ناظری که در این جنگ در هیچ طرفی ایستادگی نکرد. حزب کمونیست چین همچنین بر این باور است که این کشور روابط طولانی مدت با روسیه دارد که هنوز قربانی ناامنی غرب است.

وعده صلح

روزنامه های امروز وعده صلح می دهند

دیگر روزنامه های انگلیسی به یمن نگاه می کنند. گاردین گزارش داد: آتش بس دو ماهه امیدها را برای گفتگوهای صلح افزایش می دهد. هانس گروندبرگ نماینده ویژه سازمان ملل گفت: «این آتش نشان به این جنگ شش ساله وعده صلح می دهد. آتش بس دو ماهه در یمن به کشتی های نفتی اجازه می دهد در بنادر این کشور پهلو بگیرند. کشتی هایی که عده ای هشتاد و هشت روز منتظر رسیدن آن هستند.

در حاشیه خبر امروز:

ورزش کنید و اضطراب را کاهش دهید

روزنامه های امروز وعده صلح می دهند

نیویورک تایمز در مورد تحقیق در مورد تحرک و شفای ذهنی می نویسد. جنیفر هانینز می گوید: یافته های علمی اخیر نشان می دهد که تحرک به ویژه ورزش تأثیر مفیدی بر مغز و روان انسان دارد و ورزش در کاهش اضطراب در انسان بسیار مؤثر است. آنها همچنین در کاهش ترس و افسردگی انسان موثر هستند. این مطالعه نشان داد که هر 30 دقیقه تمرین سه روز در هفته این تأثیر را دارد. دوچرخه سواری، شنا، دویدن و سایر ورزش ها چنین تاثیری دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا