ورزش و نشاط

طارمی؛ستاره‌ای که همه از او صحبت می‌کنند/عکس

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری; امشب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان اسپورتینگ لیسبون خواهد بود. این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ طارمی به سود پورتو به پایان رسید و این تیم امیدوار است با شکست اسپورتینگ به فینال راه پیدا کند.

مجله رکورد در رابطه با مسابقه امشب گزارشی از دو ستاره معروف پورتو و اسپورتینگ نوشت و آنها را با هم مقایسه کرد.

کورد اهل پورتو مهدی طارمی را انتخاب کرد و از “پائولینیو” از اسپورتینگ به عنوان ستاره جنجالی نام برد. این نسخه پرتغالی نوشت: هرکس برای جلال خودش. جدال پائولینیو و طارمی و دو ستاره ای که بیشتر مورد انتقاد قرار می گیرند.

طارمی در این سه سال همواره یکی از سوژه های اصلی روزنامه ها و رسانه های پرتغالی بوده است. او گاهی به دلیل گلزنی، گاهی به دلیل محبوبیت و گاهی به خاطر مشکلات دیگری مثل پنالتی در تیتر اخبار قرار می گرفت. او بیشتر اوقات با درخشش خود پاسخ داد و توانست نام خود را به عنوان یکی از بهترین ستاره های لیگ مطرح کند. به عنوان مثال هفته گذشته تیم فوتبال اسپورتینگ در صفحه اصلی خود گزارشی درباره طارمی نوشت و با الفاظ زشتی از آن انتقاد کرد. طارمی تنها 24 ساعت بعد در دیدار مقابل پورتیموننسه هت تریک کرد تا همه از پاسخ محکم او صحبت کنند.

طارمی امشب دیدار مهمی مقابل اسپورتینگ خواهد داشت و باید دید در این دیدار چه عملکردی را به ثبت خواهد رساند.

طارمی ستاره ای که همه از آن حرف می زنند/ عکس

بیشتر بخوانید:

کریم پنالتی نیست! عکس

مدافع تیم ملی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد! عکس

مهاجم باهوش آرسنال به سبک راموس و فریب دادن داوران / عکس

253251

دکمه بازگشت به بالا