عمومی

چرا بُغض مردم در قصه خرید سیسمونی نوه آقای قالیباف از ترکیه ترکید؟

زیرا صرف خرید سیسمونی از خارج از کشور جرم نیست و منطقی نیست که اقدامات دختر و داماد یک مسئول به پای این مسئول نوشته شود. اگر چه آقازاده در بسیاری از موارد از رانت و اعتبار پدر استفاده می کند، اما در جمهوری اسلامی نمونه های زیادی وجود دارد، اما در برخی موارد فرزندان مسئولین می توانند با اراده خود یا با اراده شخصی که ربطی به پدر ندارند، دست به تخلف بزنند. قانون یا عرف خارج از روابط و امکانات دستگاه رسمی نظام.

در این موارد لازم است مقام مربوطه در صورت لزوم موضع مخالف خود را رسماً اعلام و از اتهام خود منصرف شود.
به نظر من این لحظه ای است که جامعه آن را درک می کند و به آن توجه می کند، اما با این وجود چرا تاریخ اخیر به سرعت در فضای مجازی منعکس می شود و هجمه های گسترده ای به آقای کلیباف می شود؟

در چند سال اخیر، جامعه حداقل سه خبر و گزارش مستند از تخلفات شغلی و مسئولیت‌های آقای کلیباف در دوران شهرداری را شنیده است:
1 املاک و مستغلات نجومی
2. تخلفات عمده عیسی شریفی معاون کلیباف
3. نوار منقضی شده برای اختلاس 8 هزار میلیاردی در سپاه
در هر سه پرونده ارتباط نزدیکی با مسئولیت آقای کلیباف وجود داشت و این پرونده باید در دادگاه علنی رسیدگی می شد و اینکه آیا آقای کلیباف تبرئه می شد یا خیر. دوم اینکه پرونده در دادگاه مخفی در حال رسیدگی است و احکام زیر سوال می رود.
در مورد سوم، مقام معظم رهبری که انتظار داشتند همگان دستور صریح و قاطع رسیدگی به این پرونده را بدهند، با افشای این نوار در فضای مجازی، افکار عمومی را متعجب کردند که البته این کار توسط عناصر خود سپاه انجام شده است. call sludge. و بر ضد انقلابیون لجن بپاشند!

علاوه بر این، آقای کلیباف با تمام اعتماد به نفس ناشی از احساس برتری، حاضر نیست حداقل در مصاحبه با یک رسانه یا خبرنگار برای توضیح اتهامات خود به مردم حاضر شود.
همچنین آقای کلیباف به عنوان رئیس قوه مقننه از آن دست مسئولانی است که بر دین، انقلاب، مقاومت، آمریکاستیزی، روحیه عاشورا و لزوم توجه به شرایط شعب ابی طالب تاکید دارد. و ادامه تحریم هایی است که بسیاری از مردم ایران را به فقر و ذلت و بدبختی کشانده و با هر روز تاخیر در توافق صدها میلیون دلار خسارت به کشور و امثال آن به دیگر مسئولان انقلابی و زیرک وارد می کند! مردم از رنج میلیون ها نفر و میلیون ها خانواده زیر خط فقر و طبقه متوسط ​​که در حال نابودی است رنج نمی برند.

به اینها ماجرای حضور پسر فرمانده کل قوا در هیات تصمیم گیری مذاکره با بردجام را هم اضافه کنید که در آن اسناد قانع کننده ای منتشر شد که کشتی سازی فرزندش برای فروش نفت و دور زدن تحریم ها منتشر شد اما پاسخ قانع کننده ای از سوی ملت به این موضوع نبود. در مجموع این جفا، ظلم، دین و نفاق انقلابی را هیچ شخص یا نهاد مسئولی تحمل نمی کند.

با این مدل حکومت داری و حکومت داری، آیا مردم حق ندارند با دیدن خبر لرزه ای خرید دختر و داماد و همسر سردار کلیباف، رئیس مجلس انقلاب و ولایی، عصبانی شوند. ، و فضای مجازی را پر از تحلیل های مختلف از آقای کلیباف کنید؟!

به نظر من هرکسی بگوید مردم چنین حقی نداشتند یا شریک و ذینفع این مدل بدبختی در کشور هستند یا عقب مانده ذهنی هستند که البته تقصیری هم ندارد.

دکمه بازگشت به بالا