ورزش و نشاط

چهره جدیدی از نظم آوران را در نیمه نهایی لیگ بسکتبال می بینید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اولین دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و نظم آوران سیرجان در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بسکتبال جمعه شب برگزار شد که در آن نسماوران با نتیجه ۷۱ بر ۷۷ شکست خورد.

شاگردان علی آرزومندی در حالی متحمل این باخت شدند که نتیجه دو دیدار خود مقابل ذوب آهن در مرحله مقدماتی لیگ برتر را از دست دادند. آنها حالا برای کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر یک قدم از حریف اصفهانی خود عقب هستند. در مسابقات آتی چهره جدیدی را در این تیم خواهید دید.

سیرجان نظم آوران سرمربی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: مسابقات نیمه نهایی در تمامی رشته ها و در سراسر جهان سنگین، سنگین و نزدیک برگزار می شود. برای ما بازی اول مقابل ذوب آهن همین شرایط را داشت، البته نتیجه به نفع ما نبود.

وی ادامه داد: روی خیلی از قسمت ها تمرکز نداشتیم و نتوانستیم با ریتم پیش برویم. دلیل ممکن است مربی، بازیکن، روند بازی، فشار در حمله، فشار در دفاع یا عامل دیگری باشد. شاید هر کدام دلیلی باشد که نتوانیم در رقابت نزدیک با حریف و در یک مسابقه مهم نتیجه بگیریم، اما مهم این است که مسابقات نیمه نهایی ادامه دارد و تلاش ما بر این است که در مسابقات بعدی این موضوع را جبران کنیم.

آرزومندی با بیان اینکه تیم نظم آوران جوان تر و کم تجربه تر از ذوب آهن است، افزود: بازیکنان ذوب آهن هر چه تجربه بیشتری داشته باشند به آنها کمک می کند و در همان سه بازی که مقابل ما داشتند دستش را گرفت اما نتیجه و اتفاقات مشابهی بود. در سایر دیدارهای نیمه نهایی تکرار نخواهد شد. نیمه نهایی تمام نشده است. فقط باید سعی کنیم در بازی های باقیمانده به خصوص برای لحظات حساس تصمیمات بهتری بگیریم و انتخاب های بهتری داشته باشیم.

وی با یادآوری اینکه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر 3 بر 5 برگزار می شود، خاطرنشان کرد: با نتیجه کسب شده در دیدار شب گذشته ذوب آهن در یک قدمی فینال قرار دارد اما باید در دو دیدار دیگر پیروز شود. اما باید سه بازی را ببریم. در واقع نیمه نهایی نه برای ما که بازی اول را باختیم و نه برای ذوب آهن که بازی اول را بردیم تمام نشد. در واقع هر بازی نیمه نهایی سناریوی خاص خود را دارد و نمی توان نتیجه و عملکرد در یک بازی را ملاک مسابقات دیگر قرار داد.

وی گفت: ما در چهار بازی سه شانس برای پیروزی در نیمه نهایی داریم. البته ذوب آهن به دنبال استفاده حداکثری و نتیجه گیری سریعتر از این مسابقات است اما در مسابقات پیش رو چهره جدیدی از رگولاتوری ها را خواهید دید.

به گزارش آنلاین، دومین دیدار سیرجان و ذوب آهن اصفهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال یکشنبه شب در سالن بسکتبال آزادی برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا