عمومی

بیش از ۱۰۰۰ نفر عضو جمعیت هلال احمر پارس‌آباد هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدعلی هادی ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت یکصدمین سالگرد و هفته صلیب سرخ و هلال احمر اظهار داشت: 18 تا 24 اردیبهشت هفته جمعیت هلال احمر است که امسال به نام قرن نامگذاری شده است. خدمات بی قید و شرط

وی از اهدای 25 کپسول اکسیژن و 2 دستگاه اکسیژن ساز برای تجهیز جمعیت هلال احمر شهرستان برای استفاده بیماران تنفسی خبر داد و گفت: این دستگاه ها در شرایط عروق کرونا ویروس و با هدف ایجاد کمپین “هدیه” ساخته شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد گفت: دیدار با امام جمعه و فرماندار با حضور اعضای شورای اجرایی، جوانان، داوطلبان و امدادگران و نجات غریقغبارروبی مزار شهدا، دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهدا از جمله برنامه های اولین روز از هفته هلال احمر بود.

هادی افزود: اجرای طرح نیابتی، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح و بهره برداری از 2 خانه هلال احمر در شهرستان. اصلاندوزبرگزاری نمایشگاه مهارت و تجهیزات کمک آموزشی، کاشت نهال، اهدای خون و توزیع بسته های غذایی و غذایی بین خانواده های نیازمند و نیازمند از نمونه برنامه های جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد در این هفته است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر نماد خدمت رسانی به مردم است، افزود: اقدامات و فعالیت های جمعیت هلال احمر مختص بلایای طبیعی نیست و این جمعیت همواره در تمامی مراحل با حمایت و کمک های مردمی پیشگام بوده است. “

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد گفت: 1250 نفر از مردم پارس آباد از اعضای سازمان یافته جمعیت هلال احمر هستند و متقاضیان عضویت می توانند با مراجعه به جمعیت هلال احمر شهرستان به عضویت این جمعیت بشردوستانه و خیرخواه درآیند.

دکمه بازگشت به بالا