فرهنگ و هنر

سفیر ویتنام از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد

کونوک هوی سفیر ویتنام از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، به نقل از روابط عمومی و روابط بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز شنبه 30 اردیبهشت 1401 آقای کونوک هوی سفیر ویتنام به همراه دکتر سید کمال آل. -دین سجادی، رئیس انجمن دوستی ایران و ویتنام از هفت تالار، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

سفیر ویتنام در پایان این بازدید گفت: از فناوری و تجهیزات بسیار خوب و پیشرفته موجود در این مجموعه برای به تصویر کشیدن انقلاب ایران و دوران جنگ تحمیلی علیه ایران استفاده شده است که واقعاً من را شگفت زده کرد.

او گفت: “من بسیار تحت تاثیر اتاق شبیه سازی بمباران هوایی قرار گرفتم، زیرا این اتاق من را به یاد روزها و روزهای بمباران ویتنام می انداخت.”

وی افزود: در سال 1359 با شروع جنگ علیه ملت ایران، خدمتگزار جوان دانشجو بودم و در آن زمان از این جنگ خبری چندانی به ما نمی رسید، اما از این مجموعه عظیم از دانش خود بازدید کردیم و اطلاعات در مورد انقلاب ایران و چم زیاد شد.

در پایان آقای کونوک هوی از زحمات مدیران و کارکنان این مجموعه تشکر کرد و گفت: ما موزه ای به عنوان موزه دفاعی در ویتنام داریم اما این موزه بسیار تخصصی و حرفه ای تر از موزه ویتنام و رویدادها است. جمهوری اسلامی ایران و دفاع از ملت شما را در دوران جنگ به زیبایی به تصویر کشیده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا