عمومی

پیام تسلیت جامعه تبلیغی اردبیل در پی درگذشت «آیت‌الله فاطمی‌نیا» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، جامعه تبلیغی، فرهنگی و قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در اطلاعیه ای درگذشت. جانگر این ضایعه را به آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا تسلیت گفتند که در متن این پیام آمده است؛

بسما خدا الرحمین الرحیم

آره برای و آره آره راجعون

خبر درگذشت عالم وارسته و عارف سالک، مرحوم مگفور آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا موجب تاسف و تأسف فراوان شد.

استاد فاطمی نیا همراه با فواید و مصالح وافر اخلاقی مندی از برکات معنوی و معارف عرفانی، سالیان متمادی در حوزه خطبه و منبر به تدریس و تبیین مسائل دینی در موضوع اخلاق و ادب اسلامی می پرداخت و طلاب و علاقه مندان از محضر وی استفاده می کردند.

این عالم وارسته اخلاق و عرفان از شاگردان برجسته آیت الله باخ است. روزحضرت آیت الله بهجت و علامه طباطبایی کسانی بودند که در طول عمر شریفشان و به برکت خود سالیان متمادی به ترویج معارف اسلام پرداختند و در آموزش مبانی شناخت صحیح و دقیق منابع دینی خدمات درخشانی ارائه کردند. جواب منفی لطفا و عبادت جامعه کبیره آثار ارزشمندی از خود بر جای گذاشت. بی شک فقدان این عارف وارسته و وارسته ضایعه ای تلخ و ضایعه ای جبران ناپذیر برای جامعه دینی و مذهبی است.

روحانیون، فعالان فرهنگی، مبلغین، جامعه قرآنی و بانوان فرهیخته فرهنگی، دینی و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برای فرزندان عزیز و خانواده های تحت تکفل صبر و اجر مسئلت داریم.

دکمه بازگشت به بالا