حوادث و رویدادها

آمادگی پلیس ایران برای انتقال تجربیات به عراق/ تاکید بر تسهیل تردد زائران اربعین

فرمانده معظم کل قوا بر لزوم انعقاد تفاهم نامه بین پلیس ایران و عراق برای تسهیل در عبور و مرور زائران دو طرف تاکید کرد و ارتقای همکاری ها برای تامین امنیت زائران حسینی را ضروری دانست.

به گزارش مجله زنده خبریدر دیدار با عثمان الغانیمی، وزیر کشور عراق، سردار حسین اشعری، بر اهمیت این دیدار و همکاری برای تسهیل تردد نمازگزاران اربعین حسینی تاکید شد. وی گفت: امروز فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تجربیات و توانمندی های مناسب در زمینه های مختلف برخوردار است، بنابراین پلیس ایران آمادگی کامل دارد تا تجربیات، توانمندی ها و ظرفیت خود را به پلیس عراق منتقل کند.

وی با تاکید بر اینکه تشابهات مذهبی و فرهنگی ایران و عراق موجب تعمیق روابط ملت و دولت دو کشور شده است، گفت:

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین بر لزوم انعقاد تفاهم نامه بین پلیس ایران و عراق برای تسهیل در عبور و مرور زائران دو طرف تاکید کرد و بر ارتقای همکاری ها برای تامین امنیت نمازگزاران حسینی تاکید کرد. .

به گزارش سایت پلیس، همچنین؛ عثمان الغانیمی وزیر کشور عراق نیز با قدردانی از تلاش های پلیس جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل تردد زائران، گفت: با حاکمیت، حضور نمازگزاران اربعین حسینی بهتر از گذشته خواهد بود.

در این دیدار همچنین دو طرف با حضور نمایندگان پلیس جمهوری اسلامی ایران و پلیس عراق و نظارت بر روند کار و اقدام مشترک موافقت کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا