عمومی

تولید محصولات کشاورزی پس از انقلاب در کرمانشاه ۶ برابر شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خجت الاسلام کماسی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب موضوع تبیین دستاوردهای نظام به دلیل اهمیت موضوع مورد توجه و اشاره قرار گرفت و این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که می دانیم. اینکه دشمنان نظام در سال های اخیر زحمت کشیده اند، «دستاوردهای نظام را کوچک جلوه داده و آن را سبک بشمارند.

وی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید در خصوص جهاد، به فعالیت ها و خدمات جمهوری اسلامی در بخش کشاورزی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در بخش کشاورزی از گذشته تا به امروز کارهای زیادی برای توسعه، رونق و تولید انجام شده است. خدمات پژوهشی، بزرگ و اجرایی و هماهنگی و همکاری این زنجیره موجب توسعه کشاورزی در استان کرمانشاه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به خدمات سامانه تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم های آبیاری تحت فشار به وسعت 83 هزار هکتار اشاره و تصریح کرد: استان کرمانشاه بالاترین جایگاه ها را در کشت گندم دارد. جو، نخود، ذرت و چغندر قند.

کماسی بیان کرد: خدمات نظام در بخش های دامپروری، گلخانه ها، ایجاد باغ های مدرن و همچنین از زمان انقلاب تاکنون منجر به افزایش پنج تا شش برابری تولید محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه شده است.

وی به ظرفیت صنایع تبدیلی کرمانشاه و نقش آنها در ارزش افزوده محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: مسائل کشاورزی باید از حالت سنتی فراتر رفته و به روز شود و این مهم با تحقیق، ترویج و توسعه محقق می شود. جایزه.”

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به لزوم حفظ منابع طبیعی و ملی استان کرمانشاه تاکید کرد: منابع طبیعی و ملی و زمین های کشاورزی امانت الهی و سهل انگاری در حفظ ملی است. منابع خسارات زیادی به منابع ملی و طبیعی وارد خواهد کرد. لازم است کشاورزان پس از برداشت محصول خود را برداشت کنند چرا گروه کر مزرعه.

دکمه بازگشت به بالا