اقتصادی

دستور وزیر کشور به استانداران برای کنترل قیمت‌ها و انجام نظارت میدانی

وزیر کشور از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق، حاکمیت لازم را برای کنترل قیمت ها داشته باشند.

به گزارش مجله زنده خبری به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد واحدی در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به تنظیم بازار که با حضور استانداران سراسر کشور و تنی چند از وزیران در محل این وزارتخانه برگزار شد، این موضوع را مطرح کرد. داخلی

وی حذف ارز ترجیحی را لازمه توسعه اقتصادی کشور می داند و افزود: با هماهنگی همه دستگاه ها این اقدام به درستی انجام شد. همچنین برنامه ریزی صحیح و به موقع پیامدهای خاصی برای امنیت در روند اجرای طرح دموکراتیزه سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ایجاد نکرد.

وزیر کشور افزود: هنوز لازم است افکار عمومی در مورد لزوم اجرای طرح دموکراتیزه‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها متقاعد شود و ابعاد این طرح بزرگ اصلاحات اقتصادی تا حد امکان روشن شود.

دکتر واحدی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر کنترل قیمت ها و تامین کالاهای مورد نیاز مردم، از مدیران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق، حاکمیت لازم را برای کنترل قیمت ها داشته باشند.

وی با تاکید بر کنترل قیمت اجناس و اجاره بها خاطرنشان کرد: اجاره بها نباید بیش از حد معمول افزایش یابد که در کلانشهرها 25 درصد و در سایر شهرها 20 درصد است.

وزیر کشور خواستار نظارت مردمی برای کنترل دقیق بازار شد و گفت: تمامی خدمات املاک موظف به اقدام بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا