فرهنگ و هنر

هوش مصنوعی آهنگساز و نویسنده می‌سازد؟

به نوشته روزنامه های جهان، نگرش بریتانیا به پناهجویان، روابط هند و روسیه، ترامپ و اشتیاق او برای بازگشت به ریاست جمهوری و همچنین خطرات هوش مصنوعی از موضوعات امروز بود.

به گزارش مجله زنده خبری، آنچه در ادامه این مقاله می خوانید مروری بر مهمترین عناوین خبری جهان به روایت آلبرت کوچویی، گوینده باسابقه رادیو است:

سیل پناهجویان

آیا هوش مصنوعی آهنگساز و نویسنده می‌سازد؟

روزنامه های بریتانیایی سیل 5000 کیلومتری پناهجویان در رواندا را پوشش می دهند. دیلی میرور می نویسد: پناهجویان در مسیر رواندا مورد حمله قرار می گیرند. آنها پناهی به قوانین انگلیس ندارند. فراریان قاچاق و شکنجه جایی در قوانین بریتانیا ندارند. این چیزی است که کری اسمیت، یک امدادگر پناهندگان در بریتانیا می گوید. به گفته اکونومیست، ارسال پناهجویان نمی تواند مانع از حمله پناهجویان به بریتانیا شود.

برش از روسیه

آیا هوش مصنوعی آهنگساز و نویسنده می‌سازد؟

عکسی از سه جنگنده در حال پرواز در آسمان در اکونومیست، مشابه روزنامه های هندی، گزارش می دهد که هند مسلح است. غرب می نویسد که غرب خوش شانس است که هند را از تجارت اسلحه با روسیه جدا می کند. با این حال، تا آنجا که به هند مربوط می شود، نمی توان به ایالات متحده برای همکاری با آن کشور اعتماد کرد. هیچ اعتمادی به آمریکا وجود ندارد. تولید مشترک تجهیزات نظامی بین هند و غرب اکنون به یک مشکل تبدیل شده است. کاری که ایندیرا گاندی در دهه هشتاد در هند آغاز کرد.

ترامپ مثل ناپلئون

آیا هوش مصنوعی آهنگساز و نویسنده می‌سازد؟

روزنامه های آمریکایی همچنان دونالد ترامپ را دنبال می کنند. یو اس ای تودی نوشت: اکنون دونالد ترامپ نیز مانند ناپلئون در «البه» در فکر انتقام خود است. او می خواهد بی حوصله برگردد. این نمایشگر دیروز بین فلوریدا و نیوجرسی پرواز کرد. مشتاق بازگشت. مقصد کاخ سفید است. لوید گرین، تحلیلگر سیاسی نوشت: به نظر می رسد رودی جولیانی هنوز آماده زمزمه دروغ های شیرین در گوش ترامپ است. هفده ماه از حمله حامی او به مجلس کنگره می گذرد. اما چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا هنوز اظهار پشیمانی نکرده است.

در حاشیه خبر امروز:

خطرات هوش مصنوعی

آیا هوش مصنوعی آهنگساز و نویسنده می‌سازد؟

اکونومیست با ترسیم چهره انسان که هر قسمت از آن در چنگال تجهیزات فوق‌فناوری است، از روبات‌های هوشمند گزارش می‌دهد. عنوان: هوش مصنوعی چگونه خلاقیت انسان را تغییر می دهد؟ این گزارش وعده ها و خطرات هوش مصنوعی را برجسته می کند. روباتی که به آهنگسازان کمک می کند تا آهنگ های خود را کامل کنند یا افرادی را بسازند که هرگز نبوده اند. یک نویسنده ایجاد کنید یا به نویسنده کمک کنید تا نوشته خود را تمام کند و هزاران “کد” برای رایانه ها ایجاد کند. هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد، اما اکنون زمان آن است که به وعده ها و خطرات هوش مصنوعی فکر کنیم.

(عکس های این گزارش تزئینی است)

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا