عمومی

وضعیت فعلی مدیریت شهری رشت رضایت بخش نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مجید عزیزی بعدازظهر چهارشنبه در چهل و چهارمین جلسه شورای شهر رشت با بیان اینکه بی ثباتی در مدیریت شهری باعث عدم پیشرفت زیرساخت ها و توسعه شهری شده است، گفت: وضعیت فعلی مدیریت شهری رشت مطلوب است. نیست .

نایب رئیس شورای شهرداری رشت با اشاره به اینکه مشکلات محیط زیست، ترافیک و ساخت و سازهای غیرمجاز رشت که از دوره های گذشته مدیریت شهری برجای مانده است، افزود: عدم همدلی و تعامل شورا در گذشته باعث شده است. مشکلات جریان نیز ادامه یافت.

وی با تاکید بر اینکه نباید انتظار داشت که همه مشکلات رشت در مدت زمان کوتاه یک ماهه یا یک ساله حل شود، افزود: این میزان هجمه و انتقاد از عملکرد مدیران شهری منطقی نیست.

عزیزی گفت: برخی انتظار دارند مدیریت شهر رشت از برنامه خارج شود ریختنبودجه بندی و ارائه برنامه از سوی شورای شهرداری برای اجرای پروژه های مختلف، تصریح کرد: هر فعالیت عمرانی باید با پیشنهاد و نظارت شورا انجام شود.

نایب رئیس شورای شهرداری رشت با تاکید بر اینکه زمانی می توانیم در پروژه های مختلف سرمایه گذاری کنیم که برای سرمایه گذار امنیت ایجاد کنیم، گفت: در صورت اختلاف نظر بین اعضای شورای شهرداری، صاحبان سرمایه در محل حضور نخواهند داشت. رشت.

وی از اجرای 1250 میلیارد از بودجه برای مدیریت شهر رشت در سال 1400 خبر داد و افزود: بودجه شهرداری رشت در سال جاری به 2000 میلیارد افزایش یافته است.

عزیزی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران غیر بومی توسط برخی افراد سودجو مضر است، افزود: مدیران شهری باید با اتحاد و همدلی تلاش کنند فضای بهتری برای پیشرفت و توسعه ایجاد کنند.

دکمه بازگشت به بالا