استانی

انتقاد یک نماینده مجلس به تعدد بیمه‌ها در کشور/ کمبود تخت بیمارستانی در گلستان

مجله زنده خبری/گلستان نماینده مردم گرگان و آگ کلا در شورای اسلامی گفت: بیمه های متعدد مردم را با مشکل مواجه کرده است و باید الگوی یکپارچه بیمه در کشور ایجاد شود تا دغدغه مردم پایان یابد.

غلامرضا منتظری صبح امروز در نشست مشترک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و نمایندگان مجلس با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، اظهار داشت: بیمه سلامت در رضایتمندی مردم تاثیر بسزایی دارد و با توجه به گسترش برخی مشکلات و بیماری ها از جمله سرطان در گلستان توجه ویژه به این استان ضروری است.

وی با بیان اینکه بسترهای ما جوابگوی نیاز استان گلستان نیست، تصریح کرد: بخشی از اقدامات باید به بخش خصوصی واگذار شود و برای تحقق این هدف باید حضور سرمایه گذاران در استان گلستان تضمین شود.

نماینده مردم گرگان و آگ کلا در شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به آمار بالای سرطان ها در گلستان، انتظار می رود بیمه سلامت در حوزه درمان توجه ویژه ای به این استان داشته باشد.

منتظری به معرفی الگوی بیمه ای یکپارچه در کشور اشاره کرد و گفت: بیمه های متعدد مردم را با مشکل مواجه می کند و باید الگوی بیمه ای یکپارچه در کشور ایجاد شود تا دغدغه مردم تمام شود و مردم از دست نروند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا