اجتماعی

بازدید رئیس سازمان امور اجتماعی کشور از غرفه مجله زنده خبری در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران 1401

محمد عباسی، رئیس سازمان امور اجتماعی کشور از غرفه مجله زنده خبری در نمایشگاه هم افزایی حکومت داری ایران 1401 بازدید کرد.

محمد عباسی با حضور در غرفه مجله زنده خبری در نمایشگاه هم افزایی حکومت داری ایران 1401 در مصلی تهران در گفت و گو با مجله زنده خبری درباره عملکرد شورای اجتماعی کشور در رسیدگی به آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: در دولت سیزدهم اراده قوی تری وجود داشت. برای مقابله با آسیب های اجتماعی تشکیل شده است. در واقع با توجه به رویکردهای این دولت به مسائل اجتماعی و فرهنگی، اراده مقابله با آسیب های اجتماعی شکل می گیرد و حتی ایده های شکل گرفته بیشتر در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی فرهنگی است که ظرفیت ویژه ای را فراهم می کند.

وی افزود: به نظر می رسد بسیاری از وزارت کشور در گذشته تلاش می کرد رهبر معظم انقلاب را در این زمینه پیاده کند، اما مشکلاتی در این راستا وجود داشت، از جمله اینکه سازمان اجتماعی کشور بود. به شکل رسمی تشکیل شد، یعنی سازمانی منعطف و قدرتمند که مورد توجه مقام معظم رهبری بود، مستقل تشکیل نشد. سازمانی که بتواند از تمامی قابلیت های دستگاه ها در قالب نرم افزار در کنار هم برای رفع این مشکل استفاده کند.

وی تاکید کرد: بدون شک تشکیل ساختاری قدرتمند و منعطف برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است که با جدیت پیگیری و از اراده دولت سیزدهم بهره مند خواهیم شد. و رویکردهای مثبت ریاست جمهوری در این زمینه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا