استانی

جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان زمین‌شناسی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان رضوی برای مشارکت، تبادل نظر و بهره مندی از خدمات متقابل علمی، پژوهشی و فنی، تخصصی و تخصصی با سازمان زمین شناسی کشور تفاهم نامه امضا کرد. توسعه زمین شناسی و اکتشافات معدنی با سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی این تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به نمایندگی از محسن مرادی رئیس این دانشگاه و علیرضا شهیدی رئیس این سازمان به مدت پنج سال منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه، سازمان زمین شناسی و تحقیقات معدنی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در اجرای طرح های تحقیقاتی و کاربردی مشترک، استفاده متقابل از توانمندی های علمی، آموزشی و پژوهشی دیگران، بهینه سازی استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی کشورها در راستای اجرای برنامه ها و پروژه های علوم زمین و کارهای تحقیقاتی مشترک.

پژوهشی و کاربردی پروژه‌های تحقیقاتی معدن و زمین‌شناسی مورد نیاز سازمان با اولویت استفاده از پژوهش‌های یکپارچه مؤثر شبکه‌های دانشگاه آزاد اسلامی (سامانه پایش دانشگاه)، ایجاد بستر مناسب برای بهره‌برداری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های علم و فناوری. پارک، مراکز و شرکت های نوآوری دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با فعالیت های پژوهشی کاربردی، همکاری مشترک با دانشگاه در زمینه طرح ها و پشتیبانی علمی از پایان نامه ها با موضوعات مرتبط با فعالیت های سازمان از دیگر زمینه های همکاری در این تفاهم نامه

انتهای پیام/4078/4121/

دکمه بازگشت به بالا