عمومیبرترینهای کسب و کار

پخش عمده لوازم جانبی موبایل حرفه ای

کابل شارژر پلی است برای انتقال شارژ از آداپتور تا موبایل شما و برای بررسی شرایط قیمت خرید کابل شارژر موبایل بایستی ابتدا نوع آن را مشخص کنید تا آسیبی به باتری موبایل شما وارد نشود. محصولات فروشگاههای پخش عمده لوازم جانبی موبایل در دستههای متنوع و مشخص قرار داشته و صاحبان فروشگاههای موبایل با مراجعه به آنها، محصولات مورد نیاز خود را در تعداد بالا و با قیمت کمتر نسبت به فروش خود خریداری میکنند. در هنگام خرید و فروش اسپیکر بلوتوثی هر چقدر تعداد واسطه ها کمتر باشد قیمت جنس به صرفه تر خواهد بود و بیشتر ارزش خرید دارد. شرکت بازرگانی تکتور با داشتن سابقه طولانی در زمینه تهیه و فروش محصولات پیشرفته شرکت های بزرگ و کوچک، امکانی را فراهم کرده است تا افرادی که در حوزه لوازم جانبی فعالیت می کنند، بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب تهیه کنند. یکی از فروشگاههایی که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت دارد، فروشگاه اینترنتی ایران پخش است.

ایران پخش، با ارسال محصولات به سراسر کشور نحوه خرید عمده را برای صاحبان فروشگاههای موبایل و لوازم جانبی بسیار آسان کرده و از سویی دیگر تنوع بالای محصولات این فروشگاه، موجب میشود تا شما طیف وسیعی از محصولات گوناگون را در فروشگاه خود داشته باشید. شما میتوانید تجهیزات مختلف و لوازم جانبی متنوعی نظیر: انواع قاب موبایل و دسته و کیف موبایل و تبلت، انواع سیمهای رابط مربوط به اتصالات موبایل، انواع هندزفری با سیم و بیسیم، انواع برچسبهای محافظ صفحه نمایش LCD برای انواع موبایل، تبلت و دیگر صفحههای نمایش LCD، کابل اتصال USB موبایل از جمله کابلOTG ، شارژر موبایل و سوییچینگهای همه کاره، قطعات جانبی موبایل شامل LCD ، فلت ، IC، قاب، محافظ ژلهای انواع موبایل و تلفن هوشمند و همچنین تبلت، انواع اسپیکر، پاوربانک، تجهیزات سلفی و … که در این میان برند تلفن همراه شما نقش بسیار تاثیر گذاری دارد .زیرا که هر لوازم جانبی برای همه برند ها کار امد نخواهد بود .

با توجه به نیاز همیشگی کاربران به تلفن های همراه و وسایل ارتباطی و محدود بودن میزان شارژ باطری این دستگاه ها ، به همراه داشتن یک منبع انرژی همراه و در دسترس الزامی و حیاتی است. باید توجه داشته باشید که به این منظور باید به فروشگاه های معتبر که کالاهای اصلی می فروشند مراجعه نمایید. هدفون ها و هندزفری ها یکی از انواع لوازم جانبی موبایل هستند که در عین مفید بودن ، اگر مرغوبیت قابل قبولی نداشته باشند می توانند باعث آسیب زدن به پرده گوش و شنوایی شوند ، پس یکی پارامتر های مهم برای انتخاب یک هدفون ، مرغوبیت آنست. 1. تعیین کالای مورد نیاز، گلس، قابل گوشی، شارژر، هندزفری و … همین مسئله باعث میشود که شما بتوانید با قیمت رقابتی، از بهترین برندها و شرکتهای تولیدی کالای مورد نظرتان را با کیفیت های مختلف خریداری کنید. مشخص است که برای این گونه خرید تنها نیازمند به اینترنت و کارت بانکی به همراه رمز یکبار مصرف بوده و در عوض نیازی نیست که شما محل کسب خود را ترک کنید و در ترافیک و بازاری شلوغ زمان خود را هدر دهید. می ۱۱ همچنین از شارژ بیسیم سریع ۵۰ واتی پشتیبانی میکند که به گفته شیائومی در این شرایط تنها به ۵۳ دقیقه زمان برای شارژ کامل نیاز خواهد بود.

بعضی از آن ها، تنها فقط برای نمایش باتری باقیمانده مورد استفاده قرار گرفته میشوند. در این مواقع وسیله ای که به کمک شما می آید پاور بانک نام دارد که بدون نیاز پریز برق به راحتی از گوشی خود با شارژ کامل استفاده کنید.پاور بانک ها نیز هم مانند دیگر لوازم جانبی برند های گوناگونی دارند و نسبت به نیاز خود پاوربانک مورد نظر خود را انتخاب کنید و به راحتی استفاده کنید . برندهای آنکر، شیائومی، بیسوس از معروفترین برندهای معتبر کشور چین بوده که در ادامه هر یک را به صورت مختصر مورد بررسی قرار میدهیم. سایت علی اکسپرس، دی اچ گیت، بنگ گود، دیل اکستریم از معتبرترین و معروفترین فروشگاههای اینترنتی کشور چین است. به نوعی میتوان گفت که فروشگاههای پخش عمده لوازم جانبی موبایل شاهرگ حیاتی این بخش از بازار هستند. نمایشگر می ۱۱ مشابه می ۱۰ اولترا از رنگهای ۱۰ بیتی پشتیبانی میکند؛ به این معنی که میتواند تا ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد. این بازی امکان اجرا با نرخ بالاتر از ۶۰ فریم بر ثانیه را هم دارد اما به دلیلی نا معلوم روی شیائومی می ۱۱ روی ۶۰ فریم قفل است. این بازی برای نرخ فریم بالای ۶۰ فریم بر ثانیه بهینه نشده، با این حال شیائومی می ۱۱ بازی را با حداکثر نرخ ممکن فریم (۶۰) اجرا میکند.

https://khademitech.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/

دکمه بازگشت به بالا