فرهنگ و هنربرترینهای کسب و کار

انواع مولتی استایل با هر ضخامتی را برش بزنید

یکی از متریال‌هایی که در سال‌های ‌اخیر کاربرد گسترده‌ای پیدا کرده است، مولتی استایل است. این ماده به دلیل بافتی که دارد، از جمله متریال‌های ‌مورد استفاده در دستگاه برش و حکاکی لیزر به شمار می‌‌‌آید. مولتی استایل نوعی پلیمر است که از لحاظ ظاهری به فلزات شباهت دارد. شما می‌‌‌توانید با استفاده از دستگاه لیزر، انواع ورق‌های ‌مولتی استایل را با هر ابعاد و ضخامتی با دقت بالا برش بزنید. در این مطلب با مزایا و کاربردهای دستگاه لیزر برش مولتی استایل آشنا می‌‌‌شویم.

استفاده از دستگاه لیزر مولتی استایل چه مزایایی دارد؟

از جمله دلایلی که باعث می‌‌‌شوند متریال مولتی استایل برای برش و حکاکی لیزری مناسب باشد، می‌‌‌توان به انعطاف‌پذیری، دوام و تنوع رنگ این متریال اشاره کرد. با استفاده از دستگاه لیزر مولتی استایل می‌‌‌توان در کوتاه‌ترین زمان، محصولاتی را باکیفیت تولید کرد. در ادامه مزایای برش لیزری مولتی استایل را با هم بررسی می‌‌‌کنیم:

  • در این روش، دیگر نیازی به صرف هزینه برای قالب‌سازی نیست و از این حیث یک روش مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌‌‌آید
  • شما می‌‌‌توانید بدون هیچ محدودیتی، انواع طرح‌ها و الگوها را روی ورق‌های ‌مولتی استایل ایجاد کنید
  • تکنولوژی لیزر، برش و حکاکی روی قطعات مولتی استایل را با بالاترین سرعت و با حداکثر دقت امکان‌پذیر کرده است
  • در برش لیزر، لبه‌های ‌کار صاف و تمیز است، سوخته و شکسته نمی‌شود؛ بنابراین، کیفیت کار در این روش بسیار بالا است
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی

انواع متریال مولتی استایل مورد استفاده در دستگاه برش و حکاکی لیزر

مولتی استایل که با نام ABS نیز شناخته می‌‌‌شود، از چند لایه PVC تشکیل شده است که به رنگ‌های ‌مشکی و سفید هستند. لایه روی مولتی استایل از جنس آلومینیوم است که نقش محافظ را برای این ماده پلیمری دارد. در ادامه انواع متریال مولتی استایل مورد استفاده در دستگاه لیزر مولتی استایل را معرفی می‌‌‌کنیم:

  • مولتی استایل آینه‌ای: این نوع متریال، دارای خاصیت رفلکتیو (Reflective) است که برای انواع محصولات تزئینی برای دکوراسیون داخلی، باکس‌های ‌گل، صنعت ساعت‌سازی، ساخت تابلوهای تبلیغات و لامپ‌ها کاربرد دارد. این متریال مولتی استایل در رنگ‌های ‌طلایی، نقره‌ای و مسی تولید می‌‌‌شود که معمولا دارای ابعاد 60 در 120 سانتی‌متر است
  • مولتی استایل خش‌دار: این متریال مولتی استایل، دارای بافت رگه‌مانند است که در مقایسه با مولتی استایل آینه‌ای، رفلکتیویته کمتری دارد

برای آشنایی با دستگاه لیزر برش مولتی استایل، نکات، کاربردها و مزایای آن روی لینک زیر کلیک کنید:

https://rotecgroup.com/products/application/multistyle/

کاربردهای دستگاه برش و حکاکی مولتی استایل

مولتی استایل دارای روکش شیشه‌ای بسیار نازکی است که هنگام برش لیزری، دوده را به خود می‌‌‌گیرد و درنتیجه محصول تولیدی، ظرافت بالایی خواهد داشت. این متریال انعطاف‌پذیر است و از این حیث برای برش لیزری گزینه‌ای ایده‌آل است. در ادامه کاربردهای مولتی استایل را بررسی می‌‌‌کنیم.

  • حک شناسه‌های ‌تجاری با هر سطح از عمق، برای شناسایی راحت انواع محصولات و ردیابی آن‌ها
  • ساخت تابلوهای طبقاتی، تابلوهای راهنما و تابلوی اعلانات
  • حکاکی رو پلاک که در صنایع مختلف از جمله امور تبلیغاتی و تجاری کاربرد دارد
  • تولید استندهای آرایشی
  • ساخت منوی غذا
  • ساخت تندیس و لوح‌های ‌تقدیر
  • تولید لیبل
  • ساخت باکس گل
  • استفاده در ماکت‌سازی از جمله در حوزه معماری، توپوگرافی پروژه‌های ‌ساختمانی، مدل‌های ‌تبلیغاتی که با متریال چوب و پلکسی ترکیب می‌‌‌شود که در ارائه پروژه‌ها و شرح ویژگی‌های ‌فنی آن‌ها کاربرد دارد. در مجموع، ماکت‌های ‌ساخته‌شده به کمک فناوری برش لیزری از کیفیت بالاتری نسبت به روش دستی برخوردار است؛ به‌خصوص اگر از متریال، چسب و اتصالات مناسبی در کار استفاده شود

برترین دستگاه‌های ‌برش لیزر مولتی استایل را بشناسید

بهترین فناوری مورد استفاده در برش لیزری مولتی استایل، فناوری لیزر CO2 است که نسبت به سایر روش‌ها به‌صرفه‌تر است. با استفاده از دستگاه‌های ‌برش لیزر مولتی استایل، می‌‌‌توانید هر نوع ورق با هر ضخامتی را با سرعت بالایی برش بزنید؛ بدون اینکه هیچ خطا و انحرافی در حین عملیات رخ دهد. در ادامه برترین دستگاه‌های ‌برش لیزر مولتی استایل را معرفی می‌‌‌کنیم.

دستگاه برش لیزر RT1490

دستگاه RT1490 یکی از بهترین گزینه‌ها برای برش و حکاکی لیزری انواع متریال‌های ‌غیرفلزی از جمله مولتی استایل است. تکنولوژی به‌کاررفته در این دستگاه، تیوب لیزر CO2 است. محفظه تعبیه‌شده روی تیوب این دستگاه، باعث پایداری بیشتر تیوب می‌‌‌شود و همچنین مانع از شکستن آن خواهد شد. از طرف دیگر، اشعه Dot Pointer، محل دقیق برش را به شما نشان می‌‌‌دهد و در نتیجه از هدر رفتن متریال جلوگیری می‌‌‌کند

دستگاه برش لیزر RT1390

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های ‌برش لیزر مولتی استایل، دستگاه RT1390 است که از محصولات پرکاربرد شرکت شفنگ است. با نصب روتاری روی این دستگاه، این امکان فراهم می‌‌‌شود که عملیات برش و حکاکی را روی قطعات مدور نیز انجام دهید. از جمله ویژگی‌های ‌دستگاه برش لیزر RT1390 عبارت‌اند از:

  • پاور ولتاژ بالا (High Voltage Power)، تاثیر میدان الکتریکی و نویز روی سیستم الکترونیکی دستگاه را خنثی می‌‌‌کند
  • مجهز به میز لانه‌زنبوری متحرک و یک تیغه شمشیری ثابت
  • بهره‌مندی از یک مکنده قوی که 120 لیتر در دقیقه، هوا پمپاژ می‌‌‌کند

دستگاه برش لیزر RT1610

یکی از دستگاه‌های ‌مناسب برای برش متریال‌های ‌غیرفلزی از جمله مولتی استایل، دستگاه برش لیزر RT1610 است. فناوری مورد استفاده در این دستگاه برش لیزر، از نوع تیوب لیزر CO2 است. این دستگاه از سیستم هوشمند IOT برخوردار است که به‌واسطه آن می‌‌‌توان عملیات برش را از راه دور کنترل کرد و نرم‌افزار کامپیوتری نیز به‌صورت خودکار به‌روزرسانی می‌‌‌شود.

بهترین دستگاه‌های ‌برش لیزر مولتی استایل را در روتک پیدا کنید

مولتی استایل، یکی از متریال‌هایی است که از لحاظ فنی برای حکاکی و برش لیزری گزینه مناسبی است. برش لیزری این متریال به‌طور دقیقی انجام می‌‌‌شود. سرعت اجرای عملیات برش یا حکاکی روی ورق‌های ‌مولتی استایل نیز بالا است و بسته به حجم فایل مشتری از یک ساعت تا یک روز متفاوت خواهد بود. از جمله کاربردهای مولتی استایل می‌‌‌توان به حک شناسه‌های ‌تجاری، ساخت تابلوهای تبلیغاتی و ماکت‌سازی اشاره کرد. شما می‌‌‌توانید با مراجعه به وب‌سایت روتک، به‌عنوان یکی از معتبرترین مراکز عرضه دستگاه‌های ‌برش و حکاکی لیزر در ایران، جدیدترین مدل‌های ‌دستگاه لیزر مولتی استایل را به‌راحتی خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا