عمومی

این فوتبال را نمی‌خواهم – مجله زنده خبری

پرسپولیس و فولاد شب گذشته در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. این دیدار اگرچه گلی به همراه نداشت اما از نظر فنی بازی خوب بود و البته خطوط کناری سکوها روی بازیکنان و کادر فنی دو تیم تاثیر گذاشت.

تقابل چند بازیکن سابق پرسپولیس و حضور چند بازیکن استقلال در فولاد و همچنین حضور مهدی هاشمی نسب در تیم اهوازی ابهامات زیادی ایجاد کرد. زمانی که هاشمی نساب وارد ورزشگاه شد مورد فحاشی و حمله برخی از هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

هاشمی نسب پس از پایان بازی مصاحبه ای انجام داد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

1- هاشمی نسب هر چقدر هم خیانت کرد و پرسپولیس را به استقلال رفت و به پرسپولیس گل زد، مستحق چنین توهین هایی نیست. هاشمی نساب سال ها برای پرسپولیس بازی کرد و تا جایی که می توانست برای این تیم تلاش کرد و گل های مهمی را در دربی پرسپولیس به ثمر رساند که با گل هایش هواداران را سر به فلک کشید.

2- هاشمی نسب در بخشی از مصاحبه خود می گوید رنگ قرمز و آبی و عشق بالاتر از خانواده نیست. راست میگه به قول محمد میلی کن اگر توپی وارد دروازه این یا آن شود چقدر ارزش دارد که به ناموس و خانواده ما توهین کنیم؟

3- واریا غفوری چهره محبوب این روزهای فوتبال ایران در بین مردم مورد توهین برخی از هواداران پرسپولیس قرار گرفت. وریا غفوری علیرغم اینکه فصل گذشته کاپیتان استقلال بود و با این تیم قهرمان شد، اما چهره محبوبی است که همیشه در کنار مردم بود و حرف های بی دقتش باعث شد تا استقلال را ترک کند. ای کاش گاهی به جای رنگ به انسانیت نگاه می کردیم. واریا را همه ایرانی ها دوست دارند و دیگر متعلق به آبی و قرمز نیست.

4- در این روزها که بار دیگر مشکل حضور بانوان در ورزشگاه جدی شده و حتی دولت ابراهیم رئیسی نیز در صدد اجرای این معضل است، شنیدن چنین شعارهایی خوشایند نیست و شرایط را برای حضور فراهم می کند. از زنان سخت تر است.

256 251

دکمه بازگشت به بالا