فرهنگ و هنر

تاکید وزیر ارشاد بر ارتقای سطح کیفی و کمی هشتمین جایزه جهانی اربعین

در سومین جلسه ستاد اربعین این وزارتخانه، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتقای کمی و کیفی هشتمین دوره جایزه جهانی اربعین را مورد تاکید قرار داد و گفت: این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری باید بیشترین تاثیر ممکن را در عرصه جهانی داشته باشد. ابعاد بین المللی حماسه پیاده روی اربعین.

به گزارش مجله زنده خبری، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز یکشنبه در سومین جلسه ستاد اربعین، هم افزایی امکانات دستگاه های مختلف این وزارتخانه را برجسته کرد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تقویت ابعاد فرهنگی پیاده روی اربعین گفت: دستگاه های مختلف وزارت فرهنگ ظرفیت بسیار زیادی برای توسعه فضاهای فرهنگی پیاده روی اربعین دارند و امسال باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم. برنامه ریزی نوشته شده

اسماعیلی در ادامه بر اهمیت جایزه جهانی اربعین تاکید کرد و افزود: هفتمین جایزه جهانی اربعین که سال گذشته با استقبال خوب مردم برگزار شد، شاهد برکات این جایزه جهانی در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی بودیم که در این مراسم، سرشناسان آثاری در دسته های عکس، فیلم کوتاه و بلند، مستند، فضای مجازی و … ارسال شد.

رئیس حوزه هنری کشور تاکید کرد: امسال باید شرایطی فراهم شود تا هشتمین دوره جایزه جهانی اربعین ارتقای کمی و کیفی در تمامی بخش ها داشته باشد تا شاهد بیشترین تاثیر ممکن در ابعاد بین المللی باشیم. حماسه پیاده روی اربعین .

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بی شک همه نهادهای حکومتی مردمی در کنار سازمان های مردم نهاد از تلاش برای برپایی حماسه عظیم حسینی دریغ نخواهند کرد. پیاده روی اربعین.

لازم به ذکر است در این دیدار اعضای ستاد اربعین وزارت فرهنگ و رهبری پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه باشکوه حماسه پیاده روی اربعین بیان کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا