اجتماعی

حضور تیم‌های جست و جو و نجات در فیروزکوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از حضور تیم های جستجو و نجات در مناطق سیل زده فیروزکو خبر داد.

شاهین فتحی در گفت وگو با مجله زنده خبری وی با اشاره به اعلام گزارش سیل در منطقه تنگه واشی و روستای کمند شهرستان فیروزکوه درباره آخرین وضعیت این مناطق گفت: حوالی ساعت 16 و 35 دقیقه امروز به سازمان هلال احمر اعلام شد که در شهرستان فیروزکوه در مناطقی از تنگه واشی و روستای کمند و پانی سیل رخ داد. رئیس شعبه، تیم های عملیاتی و ارزیابان در محل حضور داشتند. ما خودمان در حال حاضر در منطقه هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: خوشبختانه هنوز گزارش خسارت خاصی اعلام نشده است، اما با توجه به اینکه عزیزانی در منطقه ساواشی بودند و دچار مشکل شده بودند، در ارتفاعات و یک فروند بالگرد برای انتقال آنها به منطقه امن برنامه ریزی شده است.

بنا به گزارش 12 نفر از سیل گرفتگان و مسدود شدن راه های روستایی، تیم امداد هوایی این جمعیت برای نجات جان آنها با بالگرد هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی گفت: همچنین در بخشی دیگر از روستاهای سیل زده جان یک مصدوم نجات یافت و به مرکز درمانی منتقل شد.

فتحی افزود: هم اکنون تیم های جستجو و نجات به همراه تیم سگ های جست و جو در مناطق سیل زده مشغول به کار هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: سایر تیم های ارزیابی و عملیات نیز در منطقه حضور دارند. فرماندار و تیم های خدمات رسان شهرستان نیز در آماده باش و حضور در منطقه هستند. امیدواریم سیل اخیر آسیبی به پایین دست فیروزکو وارد نکند. البته اطلاع رسانی لازم در پایین دست از طریق استانداری انجام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا