اجتماعی

حمایت سازمان وزش شهرداری تهران از استارت‌آپ های ورزشی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری هشتمین رویداد فناوری شهرداری تهران با موضوع «ورزش شهروندی» خبر داد و گفت: از همه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها دعوت می کنیم در این رویداد شرکت کنند و طرح های خلاقانه و نوآورانه ارائه کنند. توسعه ورزش شهروندی و کمک به ایجاد سلامت و نشاط در جامعه.

به گزارش مجله زنده خبری، اوجاقی برگزاری این رویداد را گامی دیگر در راستای تامین نیازهای ورزشی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با نام اینو اسپورت با همکاری دبیرخانه «تهران هوشمند» در سه محور «استفاده از ابزارهای نوین برای ارتقاء و ارتقاء» توسعه فعالیت های بدنی شهروندان، «استفاده از ابزارهای نوین برای معرفی، اطلاع رسانی و ارزیابی اماکن و مراکز ورزشی» و «نظارت و کنترل تأسیسات و نگهداری مجموعه های ورزشی» انجام می شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد: گسترش ورزش شهروندی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی از اهداف این سازمان است و برای تحقق آن نیازسنجی و شناسایی چالش های موجود ضرورتی است که می تواند مسیر آینده را ترسیم کند. نقشه خوب

وی ادامه داد: در این راستا مهمترین مشکلات و چالش های حوزه ورزش همگانی و همچنین مجموعه های ورزشی تحت پوشش این سازمان شناسایی شد. از سوی دیگر لزوم تحقق الزامات مدیریتی زمینه برگزاری این رویداد و دعوت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها را فراهم کرد.

اوجاگی به برگزاری دو رویداد از این دست در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته دو رویداد فناورانه در حوزه ورزش شهروندی با نام های Sports Show و Sportech برگزار شد.

وی ادامه داد: اپلیکیشن «اینوگیم» که کمک بسیار موثری در تشویق و ترغیب اقشار مختلف به ورزش در روزهای سخت کرونا بود، حاصل برگزاری چنین رویدادهایی است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد: با تمام توان از استارتاپ های فعال در این حوزه حمایت خواهیم کرد تا با سیاست های شهرداری و اجرای اقدامات مدیریت شهری به اهداف سازمان ورزش دست پیدا کنیم.

اوجاگی با اشاره به برگزاری مجازی این رویداد، حضور استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان را رایگان اعلام کرد و افزود: علاقه مندان می توانند برای ارائه طرح با BAHAM.TEHRAN.IR تماس بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، این رویداد از پنجم شهریور و دوازدهم شهریور آغاز می شود و وبینار و پرسش و پاسخ مقدماتی در آدرس فوق برگزار می شود. همچنین مهلت ارسال آثار تا 28 مهرماه پیش بینی شده است و نتایج ارزیابی ها 5 مهرماه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی اعلام و برگزیدگان برای دریافت معرفی خواهند شد. جوایز ارزشمند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا