عمومی

دولت سیزدهم با تمام توان سعی در برطرف کردن مشکلات دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمدمهدی علایی در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با مدیران ستادی استانداری گفت: دولت سیزدهم با اولویت بندی مشکلات و مشکلات کشور برای حل این مشکلات تلاش می کند و خوشبختانه هنوز نتایج خوبی حاصل شده است.

وی افزود: به نظر می رسد با اقدامات دولت سیزدهم بارقه امیدی برای تحول و تغییر به نفع مردم در بین مردم ایجاد شده است و امیدواریم در روزهای آینده کشور به سمت اقتصادی حرکت کند. ثبات و ورود به مسائل اجتماعی و فرهنگی و ارتقای جایگاه نظام مقدس جمهوری. اسلام در زمینه های بین بین المللی اتفاق می افتد

علایی گفت: در کشتزارهای بین بین المللیرویدادهایی که در تعاملات بین آنها رخ می دهد بین المللی و حفظ منافع مردم و حفظ اقتدار در سطح جهانی بیش از گذشته موضوعیت دارد و امروز جمهوری اسلامی ایران با بسیاری از کشورهای همسایه و کشورهای بزرگ دنیا در تعامل است.

استاندار قزوین اضافه کرد: از نظر اقتصادی، کشور شرایط بهتری پیدا می کند و کاهش وابستگی به مسائل استراتژیک تامین مواد غذایی، روند نزولی تورم نقطه به نقطه در دو ماه اخیر و بهبود وضعیت فروش نفت نمونه های امیدوارکننده ای از بهبود وضعیت است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: البته کشور همچنان با مشکلات و چالش های زیادی مواجه است اما دولت سیزدهم با تمام توان در صدد رفع مشکلات است.

وی افزود: مجموعه اداری استان قزوین علاوه بر تمامی سیاست های ملی در برنامه استان است کوچک سلام آنها کارهای زیادی انجام داده اند و در انتصاب استانداران سعی کرده اند افرادی را انتخاب کنند که علاوه بر سلامتی، رفتار شجاعانه داشته باشند و مردم را متقاعد کنند که منافع مردم را دنبال می کنند.

مقام عالی دولت استان افزود: مدیران کشوری به سلامت، وفاداری و دلسوزی معروف هستند. البته نباید از امکان خود خواری غافل شد و باید مراقب آن بود، اما در روند پیشرفت نباید خیلی حساس باشید».

استاندار قزوین تصریح کرد: با توجه به شأن معنوی و پذیرفته شده نماینده ولی فقیه در استان، شرکت وی ما را در این مسیر یاری می کند و می تواند مدیران را در تصمیم گیری جسورانه حمایت کند. دریافت می کنم بودن

دکمه بازگشت به بالا