استانی

رونمایی از مسکات و لوگوی جزیره اسکواش در کیش

به گزارش مجله زنده خبری از کیش: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم گفت: صنعت گردشگری ورزشی همچنان در کشور ما جای کار دارد و ظرفیت این صنعت بزرگ به خوبی دیده نشده است.

مهدی کشاورز با بیان این مطلب افزود: ما به دنبال منابع پایدار هستیم و باید از فرصت هایی برای سرمایه گذاری و توسعه استفاده کنیم که حتی تحریم ها هم نمی تواند تاثیری بر آن بگذارد. توسعه صنعت گردشگری ورزشی به ویژه در سطح بین المللی می تواند گام موثری در این زمینه باشد، زیرا اعمال دیدگاه های سیاسی و آسیب های متعاقب آن به این ورزش بسیار ناچیز است.

وی تاکید کرد: در کیش تلاش می کنیم با توجه به زیرساخت های خوب این منطقه برای رشته های مختلف ورزشی به ویژه اسکواش شرایط را برای رویدادهای بزرگ بین المللی و توسعه صنعت گردشگری بیش از گذشته فراهم کنیم که مطمئن هستم. با تلاش فدراسیون های ورزشی و برنامه ریزی های انجام شده می توانیم به آرمان های خود در این زمینه برسیم و کیش را به جزیره ورزشی تبدیل کنیم.

رئیس فدراسیون اسکواش نیز در این مراسم گفت: اسکواش جزو اولین رشته های ورزشی کیش بود اما در مقطعی امکانات و شرایط به درستی فراهم نبود و نتوانستیم به فعالیت مورد نظر بپردازیم.

سلیمانی افزود: جزیره کیش برای گردشگری ورزشی کار خوبی انجام داده و توجه ورزشکاران اسکواش دوباره به این منطقه جلب شده است و به همین دلیل می خواهیم از فرصت های خوب کیش برای توسعه اسکواش و حضور در میادین با همکاری بیشتر استفاده کنیم. و هم افزایی استفاده در سطح بین المللی.

گفتنی است از شهریور تا پایان سال 1401 پنج رویداد بزرگ کشوری و بین المللی، جام حذفی کلوز کیش (رده بندی جهانی) بانوان و آقایان، قهرمانی مسترهای آسیا (اسکواش و راکتبال) بانوان و آقایان، جشنواره ملی استعدادهای درخشان. مسابقات بین المللی دختران و پسران دختر و پسر، آقایان 10000 تومان PSA (جام خلیج فارس) و کیش نوجوانان 5000 دلاری دختران و پسران در جزیره اسکواش برگزار می شود.

48

دکمه بازگشت به بالا