عمومی

نجات ۱۸ گردشگر در تنگه واشی/وضعیت سیلاب فیروزکوه تشریح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حامد یزدی آنلاین شامگاه چهارشنبه در حاشیه بررسی وضعیت سیل فیروزکوه که عصر امروز رخ داد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نقشه ها و پیش بینی های هواشناسی انجام شده و هشدارهای بعدی. از سوی مدیریت بحران استان صادر شد. تهران با توجه به احتمال افزایش فصلی آب رودخانه ها، مسئولان اجرایی آمادگی دارند بودن آنها بودند.

یزدی آنلاین گفت: پس از وقوع سیل، ستاد بحران فعال و در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شد. واشی و روستاهای “مشهور”، جلیزجندچندین روستای دیگر و همچنین شهر فیروزکو را تحت پوشش قرار داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه توان سیل امروز کمتر از سیل قبلی است، از تخریب برخی مناطق روستایی و همچنین آبگرفتگی منازل در فیروزکو خبر داد و گفت: طبق دستورات صادره، تمامی عوامل ستاد بحران فیروزکوه در حال امدادرسانی به مردم ایما است و هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی منتهی به منطقه فیروزکوه باز است و عوامل ستاد بحران تا عادی شدن وضعیت در کنار مردم خواهند بود.

وی گفت: با وجود تمام هشدارهای داده شده متاسفانه همچنان شاهد حضور گردشگران در منطقه تنگه هستیم. واشی خوشبختانه 18 نفر گردشگر هلیکوپتر هلال احمر و محیط بان و عوامل دستگاه بودیم ارائه دهنده خدمات نجات یافتند

دکمه بازگشت به بالا