بین المللی

هشدار بمب در ایستگاه‌های مترو و تاسیسات نظامی ایروان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله زنده خبری، رسانه های ارمنستان شامگاه یکشنبه به وقت تهران از وضعیت ناپایدار ایروان پایتخت پس از دریافت هشدار انفجار بمب در مناطق مهم این شهر خبر دادند.

به گزارش سایت «رادیو ارمنستان»، ساعت 16:46 به وقت محلی مرکز ملی مدیریت بحران ارمنستان اطلاعاتی مبنی بر وجود مواد منفجره در تمامی ایستگاه های مترو، اماکن مهم نظامی و غیرنظامی، تمامی مراکز خرید، باغ وحش ها و کلیساها دریافت کرد. پس از این حادثه تمامی این مراکز تخلیه و نیروهای متخصص و سگ های آموزش دیده به محل های مذکور اعزام شدند. تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع انفجار در پایتخت ارمنستان گزارش نشده است.

همزمان برخی منابع خبری با انتشار عکس هایی در شبکه های اجتماعی از وقوع انفجاری قوی در پایتخت ارمنستان خبر دادند.

علت این انفجار هنوز مشخص نیست، اما ستون بزرگی از دود غلیظ در آسمان ایروان مشاهده شده است. برخی از کاربران می گویند که این انفجار در انبار مواد محترقه و آتش بازی رخ داده است، اما منابع رسمی هنوز جزئیاتی در مورد آن گزارش نکرده اند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که آمار اولیه وزارت اورژانس ارمنستان نشان می دهد که حداقل یک نفر کشته و 20 نفر دیگر زخمی شده اند.

سخنگوی این وزارتخانه اعلام کرد که چندین انفجار دیگر در ساختمان های اطراف انفجار اصلی رخ داده است و گفت که احتمالاً چندین نفر آواره شده اند.

انتهای پیام




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا