استانی

کرمانشاه هزاران جوان مستعد و نخبه دارد

مجله زنده خبری/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه هزاران جوان با استعداد و نخبه مانند محمد بهرامی دارد که رتبه اول کنکور گروه علوم انسانی را کسب کردند و باید با ارائه تسهیلات زمینه ای برای نقش آفرینی آنها در توسعه فراهم شود. ایران اسلامی و به ویژه کرمانشاه.

بهمن امیری مقدم امروز (21 مرداد) در مراسم تجلیل از محمد بهرامی دانش آموز کرمانشاهی برنده رتبه اول گروه علوم انسانی کنکور سراسری امسال، گفت: افتخار آفرینی محمد بهرامی در کنکور 1401 نشان دهنده شایستگی این دانش آموز است. جوانان کرمانشاهی در همه عرصه ها.

وی با اشاره به اینکه کسب رتبه برتر محمد بهرامی در کنکور دل همه مردم کرمانشاه را شاد کرد، تصریح کرد: همانطور که ایشان در این دیدار فرمودند این جوان متواضع و متواضع با توکل به خداوند در این راه تلاش کردند. و امام حسین (علیه السلام) برای کرمانشاه افتخاری شد و با این توفیق درخشان، زحمات خانواده ایشان نیز به ثمر نشست.

امیری مقدم با اشاره به اینکه پس از 13 سال مجدداً یک جوان کرمانشاهی رتبه اول کنکور را کسب کرد، یادآور شد: این اتفاق نشان داد که امکان تکرار این موفقیت برای دیگر جوانان کرمانشاهی وجود دارد.

وی در ادامه به نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت دانش آموز اشاره کرد و گفت: کرمانشاه هزاران جوان با استعداد و نخبه مانند محمد بهرامی دارد که باید شرایط ایفای نقش در پیشرفت ایران اسلامی به ویژه کرمانشاه را برای آنان فراهم کند.

امیری مقدم در ادامه به جایگاه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: کرمانشاه مهد تاریخ، فرهنگ، عرفان و معنویت است و همواره در همه عرصه ها عالم بوده است.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه در گذشته در حوزه آموزش غرب کشور پیشرو بوده است، گفت: استان کرمانشاه باید در حوزه آموزش عالی و آموزش به جایگاه ممتاز خود بازگردد.

استاندار کرمانشاه در پایان از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش، مدیریت مدرسه محل تحصیل محمد بهرامی و خانواده ایشان در زمینه سازی برای این موفقیت درخشان قدردانی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا