بین المللی

تیم‌های قایقرانی مردان و بانوان دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان کاپ روئینگ آسیا شدند

تیم‌های قایقرانی بانوان و آقایان دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 11 مدال طلا و نقره با اقتدار به مقام قهرمانی جام یک قایقرانی آسیا دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسابقات قایقرانی جام 1 آسیا در بانوان و آقایان از 27 تا 30 شهریورماه با حضور تیم هایی از ایران، عراق، هند و پاکستان در دریاچه زیبای ورزشی آزادی مجموعه تهران برگزار شد.

تیم قایقرانی مردان دانشگاه آزاد اسلامی که سال گذشته قهرمان لیگ باشگاه های کشور شده بود به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کرد و موفق به کسب پنج مدال طلا شد.

در بخش بانوان نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی با تیم های هند و پاکستان و آرتمیس ایران به رقابت پرداخت و با کسب سه مدال طلا و سه نقره بر سکوی قهرمانی ایستاد.

امیرعباس لشگری رئیس مرکز تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی این موفقیت را به حضور تیم های بانوان و آقایان دانشگاه آزاد اسلامی در جام قایقرانی آسیا به جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

وی قهرمانی در جام قایقرانی آسیا را افتخاری جدید برای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد که درخشش ورزشکاران این دانشگاه در عرصه ملی و بین المللی با انگیزه مضاعف ادامه یابد.

دکتر لشگری همچنین از دکتر علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور و همکاران وی در برگزاری این دوره از مسابقات بین المللی تقدیر کرد.

افشین فرزام، فرزین رضایی.

محمد صالحی مرزیجرانی، بهروز آرمان.

امیرحسین محمودپور، حمیدرضا رضوانی، مهدی اسکافی، سینا حسینی و سعید خدایاری اعضای کادر فنی و نظارت و تیم مردان دانشگاه آزاد اسلامی در جام ملت های آسیا بودند.

تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی به سرپرستی افشین فرزام متشکل از نازنین ملایی، مهسا جاور، کیانا بخشایی، آوینا بخشایی، ساکی ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، نگار نگار و طاهره حضور داشتند.

جام قایقرانی آسیا امسال به میزبانی تایلند برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا